[Check] Strategie Spel

  • Heyo allemaal,
    Ik zit al een tijdje rond te kijken en ik dacht, ik ga maar iets posten.


    Ik ben nu een tijdje bezig met mijn Space Strategie spel (Soort Trivian/Tribalwars). Ik heb nu nog maar commentaar over het uiterlijk van een paar mensen gehoord, en dacht dus laat ik het eens vragen aan wat andere met meer kennis ;). Ik had een oud design maar ikzelf en de meeste vonden het niet zo heel erg boeiend/aantrekkelijk. Ik ben dus gaan re-designen.


    Oud design:


    Nieuw design:


    Mijn vraag is dus, wat vinden jullie van het design waar ik nu mee aan het werk ben? (Dus het Nieuwe design)

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Nieuw design is een hele verbetering. ;) Alleen merk ik dat een deel van de tekst uit zijn fatsoen is getrokken. Dit is misschieen PS iets, maar ik zou er wel op letten.


    Je hebt nu wel 4 stukken die allemaal achtergrond lijken: Linkerkant, strook bovenin, content middenin en rechterkant.
    De achtergrond zou veel mooier zijn als één plaatje. Niet 3 losse stukken. De strook bovenin loopt namelijk totaal niet over in de rechterkant.

  • Zoals wimmpie al gezegt heeft: " 2de :) ". Is die map interactief/dynamisch?


    De maan is dynamisch, hij beweegt om de planeet heen. De achtergrond van de planeet/zon/etc is een canvas met een soort hyperspace achtig iets (Zodat het wat animatie heeft). Er is een optie om dit uit te zetten als je pc daar te langzaam voor is.


    Nieuw design is een hele verbetering. ;) Alleen merk ik dat een deel van de tekst uit zijn fatsoen is getrokken. Dit is misschieen PS iets, maar ik zou er wel op letten.


    Je hebt nu wel 4 stukken die allemaal achtergrond lijken: Linkerkant, strook bovenin, content middenin en rechterkant.
    De achtergrond zou veel mooier zijn als één plaatje. Niet 3 losse stukken. De strook bovenin loopt namelijk totaal niet over in de rechterkant.


    De achtergrond is een totaal andere afbeelding dan de strook bovenin, ik zat nog een beetje te rotzooien met welke achtergrond ik zou doen. Ik had dus bij de Settings pagina zo gemaakt dat je je eigen achtergrond kon kiezen, ik had die achtergrond toen dus aanstaan en het lijkt er daarom op dat het eigenlijk moet doorlopen.

  • Oke, ik heb het op mijn andere site gezet. De functies op de nieuwe layout werken nog niet allemaal, omdat ik de meeste aan het herschrijven ben omdat het een beetje een rotzooi was.


    Je kan het vinden op
    http://arker.gamelimits.net/ (Arker was de oude naam) (Oud design met de meeste functies werkend)
    http://arker.gamelimits.net/solestium2 (Nieuw design met een paar functies werkend)


    Je kan je registreren, ook al helpt dat niet zoveel omdat je geen planeten kunt koloniseren.


    Account:
    Username: test
    Ww: test

  • Bedankt :D. De header kwam van een plaatje die een vriend nog had liggen, net zoals een paar van de backgrounds. Sommige plaatjes komen van het internet.


    Als ik klaar ben met het systeem was ik van plan om 1. Zelf te gaan leren pixelen/art, 2. Iemand laten inhuren die het kan doen.

  • Bijna, ik heb het een beetje moeilijk voor mijzelf gemaakt met dingen waarvan ik denk waarom ik dat nou gedaan had. Zoals variabelen rare namen geven.
    Ik was ook van plan om het meer interactiever te maken, meer animaties, want nu is het zo stil

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!