WHMCS Layouts

  • Geachte Leden,


    Wij willen graag een wedstrijd openen voor het realiseren van een Webdesign voor het Bedrijf Starohosting.nl
    Een enige tijd geleden hadden wij een klein budget voor dit project maar wegens succes kunnen wij nu een grotere uitgave doen.


    Wij draaien op het platform WHMCS samen met Directadmin.
    Wij zijn op zoek naar iemand die een layout kan maken en hem kan inbouwen in het whmcs systeem.


    Onze richtlijnen die we aan het design willen zien:
    - Nieuwe logo in een rode kleur
    - Nieuwe design in een rood / zwarte kleur (zakelijke interface)
    - Het betreft een pagina die gedesignd moet worden en een subpagina voor eventuele nieuwe pages.
    - Graag rekening houden met scherm grote


    Op de homepagina moet het volgende staan:
    - Domeincheck
    - Topmenu incl. dropdown menu
    - Plek waar staat wat voor diensten je hebt zoals: webhosting, resellerhosting, je crediet,

    Wij vinden de volgende websites mooi en zouden in die riching ook onze layout willen zien:
    - five-square.net
    - prepaidwebhost.nl


    Deadline: 21/04/2013
    Diegene die de mooiste en beste layout heeft gemaakt voor Starohosting.nl en deze om kan zetten in WHMCS krijgt:
    € 250.00


    De betaling word gedaan per overschrijving of paypal!!


    Succes en ben benieuwd naar de inzendingen!!

  • 250 euro is niet echt veel voor een custome made template voor whmcs met een logo voor. en ik denk dat je zo als five-square.net de layout in whmcs wil plaatsen en niet apart wil.


    dus dit kan minstens oplopen tot laten we zegen 600 - 630 euro voor alles..
    en dan komen nog de uurtjes dat er aan gewerkt word.


    als iemand het niet eens is met mij post zeg het maar


    :thumbup:

  • baldex ik denk dat een beetje overdreven is - Misschien betaal jij dat maar je kan zelf ook scripten.
    @Tjheu Als je wilt kan je inzenden, wanneer ik het goedkeur zal ik je mijn ftp gegevens geven zodat je aan de slag kunt.


    Willem Bedankt maat voor de tip zal even kijken of ik contact krijg met hun


    De rest kan inzenden en dan betaal ik gewoon € 250.00 voor het design (groot bedrag maar verwacht wel kwaliteit)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!