[check] webshop

  • Hallo,


    ik wou jullie vragen om uw mening te geven op mijn website over elektrische / elektronische sigaretten.


    Klikje om naar de website te gaan.


    Het is nog niet helemaal af, de algemene voorwaarden moet nog, review pagina enzovoort. Grotendeels af, wat vinden jullie van het design?

    Gezonden roken? Goedkoper roken? Stoppen met roken?

    Bestel de elektrische sigaret op elektrischsigaret.nl
    Goedkoopste elektrische sigaretten webshop van nederland.

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Oke hartelijk dank, ik ga hier iets mee doen. Hebben jullie ook tips qua promoten? Via facebook en twitter of bijv. google adswords?

    Gezonden roken? Goedkoper roken? Stoppen met roken?

    Bestel de elektrische sigaret op elektrischsigaret.nl
    Goedkoopste elektrische sigaretten webshop van nederland.

  • Ik vindt naar mijn idee



    Het raar site opzich denkje wees gezond maar je gaat elektrische / elektronische sigaretten
    Verkopen terwijl je beter denkt wees gezond


    En de desgin is niet echt leuk denk goedkoop maarja
    Ik denk dat je beter moet sparen en groter aanpakken

  • (Offtopic: Refferalboy dt wordt gebruikt bij tegenwoordige tijd hij/zij/het/etc. Verder is volgens mij niemand echt veel wijzer geworden van je bericht. Vol met spellingsfouten. Ik kan daar niks van maken.)


    @TS


    - Misschien iets met de achtergrond doen. Die is nu nogal saai.
    - Plaatjes zijn allemaal onscherp of zijn duidelijk uitgeknipt.
    - Misschien dat de buttons een andere kleur krijgen als je erover heen gaat?
    - In de footer staat er een link die standaard blauw is met een streep eronder. Ik vind dat altijd onprofessioneel overkomen.


    Om je site te promoten is het natuurlijk handig om facebook en twitter te gebruiken. Het gevaar daarvan is natuurlijk wel dat je actief moet zijn. Als iemand een inactieve social media bekijkt ziet dat er altijd minder uit. Schrijf zinvolle berichten, zodat mensen gaan volgen.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!