Android Developer vraagjes

  • Hallo ICT,


    Ik heb een aantal kleine vraagjes over het worden van een Developer via Google


    Ik geloof dat het 25$ kost, dat klopt geloof ik.


    Maar is dit PER APP 25$ , of een onbeperkt/jaarlijks lidmaatschap/abbonement op het developen van apps en in de Play Store zetten..


    Kan iemand mij in normale taal ( :p ) uitleggen hoe alles precies werkt.. ?


    Groeten, Max

  • Nog een klein vraagje, als je dan die 25$ hebt betaald heb je zegmaar toegang tot het developer systeem. ..


    Is het ook via daar mogelijk om makkelijk de apps te maken? Zoals Google's eigen App Inventor etc.


    Of kan je via het developersysteem alleen maar je app uploaden die je hebt gemaakt op je computer zelf enzo.. Sorry voor de onduidelijkheid :$

  • Is alleen upload inderdaad en je krijgt een e-mail adres waar je vragen heen kan sturen maar geen extra info. App inventor is ook gewoon zonder developer account te gebruiken (van universiteit MIT) en de handleidingen van C++/Java zijn ook op third-party websites te bekijken.


    Hopelijk is het zo duidelijk en vragen mag altijd hoor!

  • En AppInventor is wel makkelijk toch? Dus bij app inventor krijg je na het maken van de app een bestandje, die kun je evt. Uploaden en dan is dat dus je app... Groet

  • Appinventor ook :). Is voor op Center Parcs dus dat zegt denk ik wel wat over de kwaliteit ervan :P. Is nl. hooguit super, eventueel kan ik wel in een PB/mail wat screenshots ervan sturen ;). Niet alles is mogelijk, wel veel, zo ook HTTP Post requests, waardoor je dus gewoon eenvoudig een app kunt maken die m.b.v. PHP functioneert. Tevens is het ook mogelijk om de jQuery datepicker etc. te gebruiken (wel met een kleine omweg) dus echt veel is mogelijk. Je moet soms wel eens wat op Google opzoeken, maar je komt er naar mijn weten altijd wel uit.


    Groeten.

  • Het is niet mijn probleem dat je mij dan geen ontwikkelaar kan noemen, iedereen moet ergens beginnen en ik begin met AppInventor.. Kan altijd nog eens kijken naar Java

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!