[ANDROID] Wekker en Ruimte probleem.

  • Ten eerste gaat mijn wekker op random tijden af terwijl er geen app geactiveerd is of beeld die ervoor komt zoals wel zo hoort als de wekker normaal af gaat, hoe krijg ik hem dan uit? nou vreemd genoeg als ik gewoonweg bovenin waar de verbinding, accu en tijd enzo staat druk stopt hij al. Maar het is zo irritant dat hij zelfs soms om 4uur snacht's af gaat. Terwijl ik geen andere wekker apps gebruik of andere wekker tijden ingesteld.


    Me tweede probleem is dat hij aangeeft (en het is een 16gb galaxy nexus)
    Totale ruimte:
    13,33 GB (zeker de rest systeem bestanden? maarja)
    Beschikbaar: 509 MB
    Apps: 5,95 GB
    Foto's, video's: 658 MB
    Audio: 60,00 kB
    Downloads: 10,66 MB
    Gegevens in het cachegeheugen: 6,01 MB
    Diversen: 280 MB


    Dus waar is die andere 6+ GB ?!


    Dit is allemaal gebeurt tijdens het terugzetten van een backup, waar ik het dubbele ruimte voor had (dat zijn dus die 5,95 GB aan apps)
    Android begint me teleur te stellen :pinch: Was goed gebleven als ik die oudere versie van android gewoon bleef gebruiken.. totaal geen moeite mee gehad :rolleyes:

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Dit is misschien totaal irrelevant, maar ik had altijd dat mijn usb stick kopies van alle bestanden maakte als ik iets verwijderde. Deze kopies kon ik wel zien in windows, maar niet via de mac. Misschien even op je pc aansluiten?


    Overigens krijg je altijd minder geheugen dan er staat. Daarmee bedoel ik dat de rest al is opgevuld door systeem bestanden.

  • Ja dat weet ik daarvoor maakte ik me niet druk om de 13,33 - 16 gb maar nu mist er nog zomaar een 6gb die ik me niet kan veroorloven want nu wilt hij niet eens dingen updaten omdat er dan te weinig ruimte is..

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

  • Ja dat weet ik daarvoor maakte ik me niet druk om de 13,33 - 16 gb maar nu mist er nog zomaar een 6gb die ik me niet kan veroorloven want nu wilt hij niet eens dingen updaten omdat er dan te weinig ruimte is..


    Je kan op je pc aansluiten en dan hidden files en folders weergeven aanzetten op windows. Misschien zie je extra bestanden of iig kijken waar t vandaan komt.


    tevens kun je ook treesize gebruiken om te kijken waar welke mb's gebuikt worden. Als het een kwestie is van onvindbaar oid. of systeem bestand die evt. te groot is ( wel ff nachecken ofc.) dan rest alleen een keer naar fabrieksinstellingen zetten ?

    1) Eigenaar & CEO // iSenses
    2) Eigenaar & CEO // HoodGangster
    3) Co-Owner & Captian @WMCity V3.

  • Denk eraan dat je upgrade ook intern geheugen kan nemen, ik maakte zelf roms en hangt af wat die rom in je systeem injecteert. Dit kan beltonen en achtergronden (live wallpapers included) enzoverder. Als je gsm geroot is kan je es file downloaden en zo kan je in de root van je gsm. Dan naar media/ et voila ;)

  • Oh my god, om één of andere reden stonden de instellingen van me mail anneens op me wekker geluid ingesteld 8| Eindelijk van dat probleem af en heel erg bedankt ZiraX! Ik hou van deze forum :love: Tijdens het terugzetten van de backup heeft hij het backup bestand op me mobiel opgeslagen dat niet zomaar zichtbaar was maar wel met die Storage Analyser :whistling:


    [Kan slotje op]

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

    Bewerkt één keer, laatst door L.Pappalettera ().

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!