.NL registratie voor slechts € 3,35*

  • Beste ICTérs,


    Zojuist samen met onze domein leverancier overleg gepleegd en hierdoor mogen wij u aankondigen dat per vandaag de .NL domeinen het 1e jaar slechts € 3,35* kost, dit is in vergelijking met TransIP € 1,20 en vergeleken met Versio € 0,15 goedkoper. Het 2e jaar zullen wij een tarief berekenen van € 4,00* per jaar. Registreer daarom vandaag nog bij WJ Solutions en geniet van de actie.


    Tevens ook webhosting te huur vanaf € 6,00* per jaar (ICT Scripters Hosting) exclusief voor ICT Scripters leden


    * Genoemde bedragen zijn excl btw.


    Mocht je interesse hebben kan je me PBen voor verdere uitleg.


    Met vriendelijke groet,


    Willem
    http://www.wjsolutions.nl

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • TransIP zijn ze slechts 3,99 tijdens registratie en daarna 7,49..
    Voordeel van TransIP vind ik persoonlijk dat ze razendsnel geregistreerd zijn en je volledig beheer hebt over het domein.


    Versio vertrouw ik voor geen meter.
    Die heeft in het verleden iets teveel stokjes laten vallen waarbij het vertrouwen weggevallen is...


    WJ Solutions heb ik in de opstart jaren geholpen.
    Willem staat je altijd persoonlijk te woord en zoekt naar een geschikte oplossing, ik heb dus goeie ervaringen met Willem zelf.

  • @iedereen
    Ik kan willem van harte aanraden echt nog een host waar je geen nummer bent maar een persoon.


    Willem
    Ik vindt het gestunt met die domein naam prijzen niet echt een goede zaak.
    Daarnaast ben je niet de goedkoopste ik ken er 1 die het doet voor 1,95


    daarnaast vind ik het raar dat 2e jaar altijd duurder is

  • Rick, als je berekend dat SIDN € 0,99* per kwartaal vraagt voor een .NL dit is al 3,96* per jaar, dus 1e jaar nemen we deels voor eigen rekening en 2e jaar verdienen we hooguit € 0,04* Dus die kosten kan je in weze niet tegen elkaar opwegen.


    Als je bijv. TransIP bekijkt die vraag 3,99* het 1e jaar 2e jaar € 7,49* Dus als hun een actie hebben van het 1e jaar bijvoorbeeld voor 2 euro dan verdienen ze het jaar daarop hun verlies weer terug, je kan het zien als een piramide spel.


    * Genoemde bedragen excl btw


    Hopelijk begrijp je nu waarom een domein leverancier 1e jaar goedkoop doet en 2e jaar duurder.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!