Scripter gezocht, die ook kan designen.

  • Beste leden,


    Ik wil een leuke source aanbieden voor mensen die pas beginnen met maffiagames omdat ik me erger aan m**nmaffia,
    zo kunnen mensen ook een eigen creatie toevoegen aan de maffia game.
    Daarom zoek ik nu een scripter die ook kan designen en met mij van MafiaCode een complete source kan maken,
    MafiaCode gaat voor een zachte prijsje weg en degene die mij gaat helpen krijgt 20% van alle inkomsten.
    Ik ben op zoek naar een vertrouwelijke persoon die ook actief is.
    Wat mijn plannen zijn voor in de toekomst:
    - Veel rpg games maken voor een zachte prijs, waaronder maffia, race, pokemon en voetbal games.
    - Mensen die een source aanschaffen steunen en helpen om een goedlopende rpg game te beheren.
    Kortom, mensen die een game willen niet afhankelijk laten zijn van M**nmaffia en meer van die website,
    omdat dit de maffiagame wereld kapot heeft gemaakt.
    Als er meer mensen zijn die hier aan mee willen werken hoor ik dat graag,
    wellicht kunnen we een leuke team opstellen en veel verschillende soorten games maken,
    dan kan ik alles beheren om te kijken of het allemaal goed gaat en verdere planningen maken.
    Het is ook leuk om wat te verdienen, omdat er veel leden zullen zijn die geïnteresseerd zijn in source voor een lage prijs.
    Ik ken veel mensen die sources hebben gekocht en verkocht, die zijn heel snel de deur uit gegaan, dus het gaat wel lopen.
    Ik wil het graag zo simpel mogenlijk maken, dus dat de mensen de source online gooien en maar 1 bestand moeten openen,
    om alles te wijzigen, dus de gamenaam database gegevens en dergelijke,
    met een mooie txt bestand met wat ze pressies moeten doen om de game werkend te krijgen.
    Ik wil graag beginnen met MafiaCode om te kijken of het een succes word, dan kunnen we kijken voor de toekomst plannen.
    Als je hier 100% voor inzet zult u heel veel kunnen verdienen, vandaar dat ik opzoek ben naar een ervaren, vertrouwelijke en een zeer actieve persoon.


    Bent u geschikt, of kent u iemand die hier geschikt voor is kunt u een commentaar plaatsen hieronder,
    vragen worden engel beantwoord via een prive bericht.



    Met vriendelijke groet,


    Milan de Vries

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!