Feedback portfolio

  • Howdie,


    ik ben bezig met een eigen portfolio-webpagina te maken.
    zelf ben ik een beginner met css, maar met veel gepruts en trial and error kom ik er wel.
    Ikzelf ben in iedergeval al ontzettend blij met het resultaat, maar nu had ik graag ook jullie feedback gehad, zodat ik een ander zicht erop kan krijgen.


  • Hallo,


    Dit raad ik je ten strengste af!
    De personen die jou nodig hebben zijn biet bekend met zulke commands. Dit is te ingewikkeld voor ze en ze hebben vaak geen interesse om het uit te zoeken.
    Het idee is leuk voor mensen die ook wat weten van programmeren. Maar als portfolio moeten mensen die niet jou kennis hebben het ook kunnen begrijpen.


    Mvg,
    Tim

  • Bedankt Tim, ik weet dat dit inderdaad niet gericht is voor werkgevers die mensen zoeken. Maar mijn portfolio is ook niet echt gericht naar hun :)
    Ik ben geen webdesigner, maar een programmeur, en ga er dan ook vanuit dat vooral mensen van forums die teamgenoten zoeken, of mensen die reeds in dit milieu zitten op mijn site belanden.

  • Just take my money!


    Haha en nu on-topic, ik vind hem erg leuk sinds ik nog steeds een fan ben van de ouderwetse terminals. Misschien een idee om er stiekem wat easter eggs in te verstoppen? Zodra hij online staat wil ik hem ook zekerste weten gelijk even bekijken :thumbup: Dus eh.. hou me op de hoogte ^^

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

  • Dit is echt superleuk gemaakt! Misschien is het toch wel handig om een optie te maken zodat mensen die dit niet snappen, ook nog gewoon op je site kunnen.


    Lijkt me niet de bedoeling dat ze een test moeten doen om van jouw services gebruik te mogen maken?

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!