Betaal systeem

  • Beste Scripters.



    Ik ben opzoek naar een betaal systeem voor iets.
    De eisen zijn



    Goede uitbetaling.
    Betrouwbaar.
    Meerderen producten.
    Moet kunnen betalen met SMS ideal en telefoon.
    Gratis dienst.


    Het betaal systeem is voor een site waar je beltegoed kan inwisselen.





    Verder nog iemand een idee om een site professioneel te maken?

  • Allemachtig wat een zeer zwakzinnig niveau weer van de leden, echt applaus :pinch:



    appsdesigner
    Ik zit al aardig tijdje bij TargetPay, bedrijf vind ik persoonlijk netjes met hun diensten omgaan en ze houden je goed op de hoogte van het laatste nieuws op Micropayment diensten.
    Targetpay heeft overigens ook een hogere uitbetaling dan Mollie zelf heeft, mollie verdien je over €1,30 maar € 0,86 en bij targetpay verdien je over € 1,30 meer namelijk € 0,96 dat was toen ik als laatst keek tenminste.


    Let wel op dat je voor iDEAL diensten een KvK notering nodig hebt, deze kan je niet meer als particulier aanbieden.

  • @ Fils, Ik ben ook aan het klappen hier :thumbdown:


    Ikzelf heb goede ervaringen met zowel Mollie als Targetpay, beiden zijn betrouwbaar en erg professioneel, maar zoals Fils al zei heeft Targetpay hogere uitbetalingen. Zoek je meer betaalmogelijkheden, een hogere uitbetaling (als je meer verkoopt), en een grotere professionaliteit dan kan je opteren voor IcePay voor een vast bedrag per maand. Maar ik raad je dat niet aan als beginner.. Vooral in Belgie heeft dat zo zijn voordelen aangezien mensen daar vooral betalen per overschrijving, zelfs achteraf, incasso wordt voor jou geregeld en ga zo maar even door...


    Kunnen we trouwens je website zien zodat we tips kunnen geven omtrent de uitstraling? Zorg alleszins dat de betaling on-page gebeurd, dat heeft een hogere conversie bij mij

  • @Fils Ik vind dat gewoon verwend klikken, net zoals "Ik wil een cms volledig in ajax gebouwd en je moet ermee kunnen verdienen, het moet erg makkelijk zijn en gratis. Ik heb geen tijd om te zoeken dus zoeken jullie maar voor mij.". Maar "Hebben jullie ervaringen met online betaal systemen in verband dat ik naar een goede opzoek ben. Ik zoek een betrouwbare maar ik heb er geen ervaring mee dus willen jullie me helpen?" klinkt veel anders.


    On-topic: Ik raad targetpay aan, als je bij mollie bent dan is het verplicht om een websiteprofiel aan te maken en dan moet hij behandeld worden maar dat wordt niet gedaan zolang ze geen papieren hebben (dit is nieuw voor de duidelijkheid). Nergens zie ik welke papieren en verder ook geen uitleg. Bij targetpay hoef je alleen wat gegevens in te vullen en dan kun je meteen van start.

  • Dankje allemaal voor de reacties.


    Site is nog in ontwikkeling.
    Hoop die volgende week klaar te hebben.


    Zelf ook weer verder aan het zoeken geweest.
    Ik hoor veel Targetpay.
    Ik zat daar zelf ook aan het denken maar zag ook een ander, namelijk Eurobellen.


    Werkt die ook net zo goed.
    Heeft ook hoge uitbetalingen dus.


    Maar denk dat het Targetpay gaat worden.
    Daar hoor ik meer over dan Eurobellen.





    Even terug op professionele uitstraling.
    Iemand een idee wat ik er het beste in kan zetten.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!