Betaald adverteren maar waar

  • Ik heb een Tattoo forum opgezet en staat momenteel voor publiek online.


    Ik zoek grote sites waar ik een betaalde banner op kan zetten, maar wel voor een leuk bedragje.


    Nou zijn er in deze groep (tattoos, piercings) weinig sites die echt veel publiek trekken, en als ze dat al doen zijn het ook forums waar je dus niet als forum kunt adverteren.


    Ik zelf dacht dus aan sites waar veel jongeren komen, maar hoe vind ik nou een passende website die ook niet te duur is om te adverteren?


    Niet te duur lijkt me 50eu voor een maand ongeacht de banner views wel leuk.. (wel op een site met minimaal 1000unieke bezoekers per dag...


    (Weet niet hoe het zit met het reglement hier, maar als er geen links van die sites geplaatst mogen worden pm me dan, ben je zelf webmaster van een doelgroep waarvan je denkt dat mijn site aandacht krijgt van jou bezoekers pm me dan ook!)

  • kijk gewoon


    hyves
    facebook


    of profielen website van jou regio
    kijk op club websites
    kijk bij jongeren verenigingen
    kijk bij tattoo shops


    je hoeft niet perse een website te gebruiken dat bekend is bij miljoenen
    want als het leuk gevonden word door mensen word het ook van zelf naar andere mensen opgestuurd
    en vaak als het een goed idee is en je hebt een leuk verkoop praatje kan je gratis advertentie plek krijgen


    en je moet niet alleen op jongeren richten want er zijn ook meerdere mensen
    die geintreseerd zijn in tattoos en piercings in het gebied van 20 - 29 of ouder


    of zoek partners zo als tattoo shops of webshops dat piercings verkoop en kijk of je ze als partner kan krijgen dus hun logo op jou site en jou logo op die van hun


    maar ik stop nu met ideetjes want zo kan ik echt uren doorgaan
    maar hopelijk he je er wat aan

  • baldex
    Ik heb direct een pagina op facebook gemaakt voor mijn site, en een like button bovenaan mijn site. Geen idee of het werkt aangezien ik totaal geen interesse getoond heb in facebook, en verder niet ga doen ook. Dus als iemand die like button even wilt testen graag.


    Tieske,
    Geen intresse, doelgroep feestartikelen is totaal niet relevant. Daarbij vind ik max 50 unieke bezoekers per dag te weinig om een advertentie te plaatsen, sorry.


    Verder heeft baldex gelijk, leeftijds category maakt niets uit, dus webmasters kom op met jullie grote sites stuur me een pb'tje met je link, stats en prijzen let wel; minimaal 500... unieke bezoekers per dag!


    Iemand?? ?(


    Groeten

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!