Lay-out met jquery service €1,00

  • Ik verkoop dit script omdat het een mislukt project is. Het moest een automatische ajax website worden maar het is niet helemaal gelukt dus heb ik het omgebouwd tot een encoder. Voor de prijs hoef je hem echt niet laten liggen.



    Demo: http://spacedowngame.com/encoder/


    Kosten: €1,00 voor de gewone rechten. Je mag dit dan op oneindig veel websites plaatsen en je mag het bewerken maar dan mag je het nog niet doorverkopen.
    €2,00 voor de doorverkooprechten. Zelfde als hierboven maar je mag het ook doorverkopen.
    Dit script word maximaal 3 keer verkocht dus wees er snel bij.
    Betalingmogelijkheden zijn op dit moment Paypal en Overschrijven.


    Features
    -HTML5
    -CSS3
    -Uploaden en het werkt
    -Layout
    -Uitgebreid getest
    -Erg snel (zie bijlage voor de laadtijden)


    Wat u krijgt als koper
    -De layout
    -Het script
    -Rechten met een kwitantie
    -30 dagen support (Ik heb geen idee waarvoor dit nodig is maar als er toch nog iets gebeurd dan heb je de support nog)


    Vragen kunnen via dit topic of via PM.

  • Uploaden? wat uploaden? @je post.


    Wat is het nut van dit systeempje? 1 enkele php file met een form is dit hele systeem al..


    Het werkt wel lekker, maar uitgebreid getest.. t zijn 2 pagina's


    Kortom, waarom zou ik dit moeten kopen? Het is wel intressant, maar.. je komt zo "VOL" over. zoals dat uploaden wat ik nergens terugzie


    [wacht] Nevermind about uploaden, je bedoelt enkel het uploaden naar de website.. en het werkt, dat is geen feature...[/wacht]

    1) Eigenaar & CEO // iSenses
    2) Eigenaar & CEO // HoodGangster
    3) Co-Owner & Captian @WMCity V3.

  • Je hoeft het ook niet te kopen. Je kunt het ook kopen voor de layout- of ajax basis. Het is ook niet zo duur.


    Uploaden en klaar is wel degelijk een soort feature. Net als bij scripts die plug and play zijn. Dit soort dingen heb je liever dan eerst allemaal configureren. Maar als je deze website ziet weet je eigenlijk ook wel dat het plug and play is dus je hebt een punt.

  • Je hoeft het ook niet te kopen. Je kunt het ook kopen voor de layout- of ajax basis. Het is ook niet zo duur.


    Uploaden en klaar is wel degelijk een soort feature. Net als bij scripts die plug and play zijn. Dit soort dingen heb je liever dan eerst allemaal configureren. Maar als je deze website ziet weet je eigenlijk ook wel dat het plug and play is dus je hebt een punt.


    Het is in ieder geval duidelijk, sorry voor de overlast. vond het enkel een beetje vreemd, success met de verkoop ;)

    1) Eigenaar & CEO // iSenses
    2) Eigenaar & CEO // HoodGangster
    3) Co-Owner & Captian @WMCity V3.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!