Verkoop: compleet uniek forum script!

  • Hallo ICT scripters


    hierbij verkoop ik een compleet forum script:


    screenshots:


    http://gyazo.com/885e198ba68b1b9c858989be4c354088
    http://gyazo.com/8a72c6d2239c3485d0618fbc963df0c1


    overzichtelijk en uniek forum script


    installatie hulp: ja
    bevat: sql file voor database.. 2 weken support,


    je hebt maar enkel kleine kennis van php nodig. de sources zijn heel makkelijk gescript en te verbouwen (indien nodig)
    ook zijn alle ranks, forum categorien makkelijk aan te passen in het admin panel!


    verdere info:


    startbod: 50 euro
    opbieden met: 5 euro
    betaling: bankoverschrijving/paypal.
    verzending: hoe u het wilt (mediafire/skype/mail/via hier)


    Mvg,

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • hier memberlist:


  • dit is geen mybb script.
    er zijn wel hele kleine stukjes code (zoals dit) om sommige dingen voor mij als scripter iets te vermakkelijken!
    verder zijn de sources vrij klein en overzichtelijk geprogrammeerd.

  • Als member op een forum site weet je niet of iemand daadwerkelijk ook echt goed kan scripten , vind het ook maar een klein beetje verdacht dat juist die persoon jou hier de hemel in komt prijzen. Waarom wilt u nu opeens het script verkopen , en waar heeft dit persoon op u forum gezeten als ik vragen mag ? , dus dit is in feitelijke een redelijk oud script.

  • scarface.


    hij was gewoon een member en op deze website werden spullen aangeboden zoals scripts/downloads/tutorials. Als ik eerlijk ben ken ik OmGz niet heel goed. en heb hem ook zeker niet de opdracht gegeven om mij de (zoals jij dat noemt) hemel in te prijzen. nu antwoord op jouw vraag waarom ik deze website verkoop.
    ik heb een paar nieuwe projecten lopen waar ik drukker en meer aandacht aan besteedt. hierom heb ik de site stop gezet omdat ik er niet veel aandacht meer aan kan geven.


    het script is ook niet oud zoals jij dat noemt, ik ben vorige week gestopt met theprivatecommunity.com en het script is best nieuw.


    hopelijk genoeg info!

  • Scarface, altijd irritant op topics. Moest een regel tegen jou komen zeg.


    Kun je de layout ook veranderen?


    Edit Hamza-R: Ook jij krijgt een onofficiële waarschuwing. Wat jij doet is iemand zwartmaken, ik ben het nu eens met scarface. Ik vind dit ook een beetje verdacht.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!