Sitecheck 247*gamers.nl

  • Beste allemaal,


    Onlangs ben ik een (kleine) Game Community begonnen om wat leden en bezoekers van een PSP website op te vangen, die binnenkort gaat stoppen. Mijn website heb ik inmiddels zo goed als af en ik probeer hem met de tijd op elk vlak te verbeteren.


    Graag zou ik willen weten wat jullie ervan vinden en op welke vlakken ik hem mogelijk kan verbeteren (bijvoorbeeld design). De website is trouwens het beste te bekijken op de wat grotere schermen van tegenwoordig, anders is de achtergrond haast niet zichtbaar.


    Link is http://tinyurl.com/bunrfpw


    Alvast bedankt allemaal!


    Groetjes

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Kwa uiterlijk en geschreven teksten ziet het er goed uit.
    Zeer gebruikersvriendelijk.


    Alleen zou ik over wat andere consoles gaan praten,een PSP begint al wat te verouderen(wil niet de mensen belachelijk maken die er een hebben).
    Neem bijvoorbeeld de Xbox 360 of Wii u

  • Bedankt voor je reactie! De PSP is inderdaad zeer verouderd, daarom heb ik de website en het nieuws PlayStation Based gemaakt. Dit houdt in PlayStation 3, PS Vita en af en toe PSP ;). Eerlijk gezegd gaat het vooral over de PlayStation 3 en PS Vita, PSP nieuws is er eigenlijk niet.

  • Ziet er goed uit! ;)


    Alleen er staat bovenaan Privé berichten, dit hoor je toch alleen te zien als je bent ingelogt?
    En als ik er op klik, krijg ik deze foutmelding: Fatal error: Call to undefined function redirect_to_login_url() in /home/majidqw10/domains/247gamers.nl/public_html/wp-content/themes/project-ar2-master/pm4wp-template.php on line 16


    Voor de rest ziet het er goed uit, en ben ik zeker wel bereid om me aan te melden als het af is ;)

  • Bedankt voor je reactie Alexjeee! Privé Berichten hoor je inderdaad niet te zien, bedankt voor het melden. Ik ben altijd ingelogd dus ik kon het even niet zien haha.


    Voor de rest kun je je nu ook aanmelden hoor, de website is zo goed als af, maar wordt met de tijd overal getweakt en aangepast natuurlijk. Je bent natuurlijk van harte welkom!


    Groetjes

  • Punten van verbetering:


    - Teveel tekst in je logo. Die moet, vind ik, makkelijk te onthouden zijn en een pakkende slogo eronder.
    - Delen van je website zijn in het Engels. Je kan het beter helemaal Nederlands maken en eventueel als je wilt meerdere talen.


    Verder een mooie en strakke layout!

  • Normaal vind ik een te druk logo erg hinderlijk. Maar in deze situatie eigenlijk helemaal niet.


    Ik heb niet het idee dat het logo kleiner moet, of anders. Omdat alle informatie in je logo klopt en niet té veel is.


    Daarbij kan je van dit logo gemakkelijk een banner maken. Dus men herkent je logo direct in je banner (want je hoeft er niet meer bij te plaatsen in de banner, want dit is genoeg). Want in je logo geef je al duidelijk aan waar je website over gaat, dus als je een banner op een andere site wilt hebben weet men alleen met je logo al waar ze naar toe gaan. Daarbij komt het puntje herkenbaarheid dan juist goed van pas. Want als men je banner ziet en later eens op je site komen denken ze: 'hé, bekend. laat ik registreren'.


    Ik vind het er echt goed uit zien allemaal!



    Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma

  • MJorritsma


    Bedankt voor je positieve reactie over het logo! Zelf dacht ik inderdaad dat hij zo ook goed zou zijn, maar ik ben altijd blij om meningen van anderen te horen. Zelf dacht ik er aan om dit logo te laten, maar het een klein beetje te tweaken qua effects. Niet teveel, maar gewoon net ietsje meer zodat het er echt uit springt.


    Ik ben blij om te horen dat je de website er goed uit vindt zien!

  • comfortabele layout, zoals Victor ook zei; "Either in multiple languages" of compleet nederlands.


    Wellicht een vlaggen knop waarop users kunnen drukken als ze een andere taal willen.
    Zorg echter hierbij wel voor een complete vertaling, geen half gebakken werk.



    Cheers.

  • Updates voor deze week:


    - Elk artikel wordt nu automatisch voorzien van dezelfde afbeelding als die voor de thumbnail en slideshow gebruikt wordt (na de "lees meer" dus);
    - Bezig met het volledig vertalen van het thema, zodat ook die Nederlands is. De website krijgt dus geen Engelstalige afdeling;
    - Samen met een mede beheerder bezig om een nieuw en beter forum te installeren. Dit is een losse forum die niks te maken heeft met Wordpress, en we zijn dus bezig dit forum te "integreren" in Wordpress;
    - User Control Panel is af en wordt vanavond in het rechter "widget" menu geplaatst. Bevat onder andere Privé Berichten opties, die eerder een bug bevatte.


    Voor de rest staat er eigenlijk nog niet zoveel op de planning. Alle hulp is overigens welkom :thumbup:

  • Klopt, maar het forum waar we nu mee bezig zijn is een heel stuk beter dan Buddypress. Voor PHPBB zijn er inderdaad plugins om het te "Bridgen" met Wordpress, maar ik steek liever het forum waar ik nu mee bezig ben in elkaar omdat het op sommige punten echt uitblinkt t.o.v. anderen.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!