Google Apps: niet meer gratis, vanaf €4,- per maand

  • Beste lezer,


    Google Apps is niet langer gratis.
    Vanaf nu rekenen ze voor alle nieuwe klanten een bedrag aan van € 4 per gebruiker per maand.
    Bestaande gebruikers, zoals ik, kunnen nog wel het systeem verder gebruiken, maar geen nieuwe accounts meer aanmaken...


    Pijnlijk voor non-profit organisaties die Google gebruiken om samen te werken...


    Nuja, goed, Google is niet meer gratis, maar dat houdt niet in dat je geen soortgelijke producten kunt gaan gebruiken.
    Ik raad iedereen Feng Office aan.
    De community versie is gratis en werkt goed - heb hem zelf ook jaren gebruikt voor DiMoWeb.


    Te downloaden op:
    http://www.fengoffice.com/web/community/downloads.php
    Ps: meld je niet per ongeluk aan voor de betaalde versie.
    Je kan de Community versie downloaden en installeren op je eigen webserver.


    Edit Hamza-R: Titel aangepast

  • Jezus wat is dit nou weer voor onzin X( ik ga toch geen 4 euro per maand aan hun betalen.. ze verdienen al genoeg ;(


    Van dit:

    naar dit?:

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

    Bewerkt één keer, laatst door L.Pappalettera ().

  • Zolang gmail maar gratis blijft.


    Google experimenteert trouwens in Amerika met een model waarbij je een paar cent betaald per zoekopdracht...
    Vooralsnog via digitale televisie paketten.
    Hopelijk is dat een flop en komt dat er nooit door!


    Ze zouden in elk geval in hun voeten schieten, want dan verliezen ze al hun adwords inkomsten...

  • Google haar kracht is altijd geweest omdat ze alles gratis kunnen aanbieden, nu zie je maar schijn bedriegt.
    Maar wat krijg je er eigenlijk voor: Gmail | Agenda | Google Drive |


    Wij gebruiken als team nu al Google drive samen , Gmail gebruik zelf.
    Agenda kun je ook al delen , ik vindt google apps niet echt meerwaarde hebben.


    +44 800-587-8847* voor een persoonlijk gesprek (Engelstalig).
    Waarom zou ik een engelse aan de lijn willen, Ik denk dat je beter af bent bij Hostnet of andere organisaties van online werken.


    Dit kunnen ze nog betaald maken:
    - Google zoeken per opdracht
    - Youtube abbonement of Per stream(video)
    - Google+ funcies
    - Gmail
    - Google Drive is al beperkt (om maar zo te zeggen)


    Ik denk dat Google ons heeft waar hij hebben wilt.

  • En daarom zit ik lekker bij Windows Live Domains ;). Nog steeds gratis, is van Microsoft dus werkt perfect met Windows samen (en beter met Office dan Google) en daarnaast hebben ze een goede interface en spam filter voor de mails en natuurlijk niet te vergeten de SkyDrive ;).

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!