• Ik heb een vraagje...
    Als je dood bent ga je naar ziekenhuis en dan ben je na een bepaalde tijd levend.
    Ik zou graag willen dat je eigen kan vrijkopen. met credits.
    Wie zou mij daarmeee kunne helpen?

    PHP
    <?phpecho'		<div id="content_top"> </div>
    		<div id="content">
    <h1 class="titel">Dood</h1>';  $deadSeconds = strtotime($own['moord']) - tijd() + 172800;  if($own['health'] <= 0 && $deadSeconds > 0) {      echo'         <div class="dark"><font color="red" style="font-weight: bold">Je bent dood! Het ziekenhuis heeft er nog <span id="seconds"></span>                                                                                                    <script type="text/javascript">                                                                                                      aftellen(\'' . $deadSeconds . '\', \'seconds\', true, true);                                                                                                    </script>' . "tijd mee om je te reanimeren.</font></div>\r\n";  } else {    echo'Jij bent helemaal niet dood!';  }  echo'		</div>		<div id="content_bottom"> </div>';?>


    Alvast bedankt

  • Heey,


    Gebruik ten eerste geen kladblok want nu zie ik 4 regels met allemaal teksten (wat heel slordig is zo)


    Ten tweede, zijn er al credits in je spel zo ja in welke tabel staan die?


    Ten derde, Laat is zien hoe jij je tabellen op vraagt.


    Je kan bijvoorbeeld dit doen:


    Ik hoop dat je er wat aan hebt ;)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!