Advertentieplaatsen op Carnaval-Hits.nl

  • Beste ICTScripters,


    Ik ben inmiddels zo'n 9 maanden in mijn bezit van http://Carnaval-Hits.nl
    Dit is een website waarop allerlei youtube filmpjes verzameld zijn van diverse carnavals groepen met hun nummers.
    De website is momenteel zo'n 10 maanden oud.


    Aangezien het carnavals seizoen aankomende zondag weer van start gaat ben ik nog op zoek naar een aantal adverteerders voor deze website.


    De site trof vorig jaar in februari ruim 700 unieke bezoekers met meer dan 800 visits.
    Dit is gemeten vanaf halverwege februari, enkele dagen voor de vastelaovend. De periode dat de carnaval echt door iedereen gevierd wordt. Oftewel in een twee weken met minimale reclame ruim 700 unieke bezoekers.
    In de maand Maart, trok de website nog altijd ruim 175 unieke bezoekers met meer dan 250 visits.
    Dit terwijl eind februari de carnaval alweer een week voorbij was.
    de rest van het jaar heeft de website zo geschommeld rond de 75 unieke bezoekers met 150 visits.


    Nu begin November ben ik weer actief reclame aan het maken en ook weer nieuwe nummers/filmpjes aan het toevoegen.
    En nu steigt het gemiddeld aantal unieke bezoeker van ±5 per dag naar ±30 per dag, en ik verwacht dat dit getal met de dag, de maand & het seizoen verdord er enkel nog meer worden.


    Bij deze bied ik dan ook enkele advertentie plaatsen aan:
    Optie 1: 468x60 Geen rotatie banner in de header (locatie: adsense reclame)
    Optie 2: 468x60 Geen rotatie banner onder ieder filmpje (locatie: huidige reclame)
    Optie 3: 200x200 geen rotatie banner in het menu (locatie: adsense reclame)
    Optie 4: Link onder sponsor sites (Locatie (nieuw)blok boven carnaval en feestkleding)
    Optie 5: Link onder partner sites


    Prijzen:
    Optie 1: 15 euro/maand
    Optie 2: 12,5 euro/maand
    Optie 3: 10 euro/maand (elk blok hoger in het menu 0,50 euro/maand)
    Optie 4: 1 euro/maand
    Optie 5: Gratis, Linkpartner ruil (carnaval gerelateerde website)


    Indien er een advertentie voor het gehele seizoen wordt afgenomen (November t/m Januari) krijgt u er Februari voor de helft van de prijs erbij. Dit omdat dit een maand is waarin wij toch nog behoorlijk wat bezoekers trekken, maar dit in verhouding minder is.


    Vanaf 15 november, geld er voor deze maand de helft van de prijs.
    Wanneer een advertentie nog voor dit weekend (10 november) afgenomen & betaald wordt geldt bovenstaande actie ook.


    Bewijzen van de bezoekers aantallen worden op verzoek via PM geleverd.
    Bij interesse en/of verdere vragen graag ook via PM te reageren.
    Antwoorden op algemene vragen die binnenkomen zal ik in het topic toevoegen.

    Met vriendelijke groet,
    Mathijs Lormans


    Designer / Sustainability expert: Lormans Design
    Design, Engineering and Development
    Bouwkundig ontwerp, tekenwerk, advies en projectmanagement!
    3D modeling en 3D printing

    Bewerkt 7 keer, laatst door Tieske ().

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Ik zou niet mensen per maand laten betalen. Wat je zou kunnen proberen is een no cure no pay actie en de prijzen iets verlagen (De prijzen zijn verder wel redelijk) en het verkopen als 2000 kliks 5 euro. Of views. De lege advertentie ruimte opvullen met adsense en je bericht op meerdere sites zetten. Daarbij is het ook handig om een screenshot van analytics hier neer te zetten. Dan hebben mensen die weinig mensen vertrouwen weer meer vertrouwen in je.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!