Nieuw logo en extra beveiliging

  • Beste ICT'ers,


    We hebben een nieuw logo!
    Eerst en vooral wil ik iedereen bedanken die 1 of meerdere inzendingen heeft gedaan.
    Het waren allemaal toppertjes en het kiezen was niet eenvoudig.


    Uiteindelijk hebben we als team gekozen voor het logo van Maks.
    Aangezien het witte muisje een idee van Sander is, beschouwen we het als een inzending van beide personen en krijgt Sander ook een deel van het prijzengeld. 8)


    Hopelijk vinden jullie het nieuwe logo net zo cool als wij.
    Het is simpel, strak, duidelijk leesbaar en past perfect in al onze communicatie en banners.


    Verder wil ik ook kort aankondigen dat we volgende verbeteringen hebben toegepast op ICTscripters de afgelopen dagen:
    - Crew logs verbeterd
    - Dubbel account controle ingevoerd, zodat mensen die verbannen worden niet snel even een nieuwe account kunnen aanmaken
    - En in de achtergrond werken we verder aan een verbeterde social media integratie + blog systeem, voor projecten / artikelen / etc


    Update:
    Onze Twitter koppeling staat nu live 8)
    Je kan je account koppelen aan twitter door te klikken op: 'Profiel wijzigen' / 'Opties' en dan onderaan op de Twitter knop te klikken. :thumbup:
    Nadien kun je terugvinden links onder in de footer al onze Twitter acties.
    Als alles vlot loopt de komende dagen, krijgt hij een prominentere plaats dan de footer.



    Bedankt om zo massaal mensen te helpen in de topic's en om ICT nieuws toe te voegen!
    Koen en je ICTs-team

  • Nieuws content geeft geen meer waarde gezien het feit de bron ergens anders vandaan komt.
    Had ooit eens op Google gelezen dat ze die content juist negeren als je het zelf ergens anders vandaan haalt.
    Kunnen ze beter nieuws in eigen woorden schrijven dan heb je eigen content wat wel opgenomen zal worden.


    Logo is inderdaad wel zo eerlijk als je iemand anders zijn idee overneemt.

  • Fils: wat betreft nieuws klopt, maar zelfs al is het deels gekopieerd, dan nog vind ik het interessant om het hier te kunnen lezen en bespreken ;)
    Niet alles moet voor Google zijn. :P
    Zelf probeer ik altijd het nieuws wat te herschrijven.
    Maar als je daarover wilt discussiëren, mag je me altijd een pb sturen.
    Laten we het hier hebben over hoe geweldig het nieuwe logo is? ;)

  • Nieuws content geeft geen meer waarde gezien het feit de bron ergens anders vandaan komt.
    Had ooit eens op Google gelezen dat ze die content juist negeren als je het zelf ergens anders vandaan haalt.
    Kunnen ze beter nieuws in eigen woorden schrijven dan heb je eigen content wat wel opgenomen zal worden.


    Logo is inderdaad wel zo eerlijk als je iemand anders zijn idee overneemt.



    Wacht even hoor, dit vind ik iets te makkelijk. Ik heb inderdaad een soortgelijk logo als Sander, maar van idee overnemen is hier geen sprake. Ik had het idee al eerder en daarom twijfelde ik of ik mee zou doen. Dat het muisje overeen kwam was bijna onontkoombaar, omdat ik er een strakke muis (net als Sander) in wou verwerken


    Trouwens, je hebt t over het idee, en het idee achter onze logo's is heel verschillend, alleen een detail is hetzelfde.


    Uiteindelijk vroeg Koen mij om ook een deel aan Sander te geven en daar heb ik vervolgens mee ingestemd.



    Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma

  • Update:
    Onze Twitter koppeling staat nu live 8)
    Je kan je account koppelen aan twitter door te klikken op: 'Profiel wijzigen' / 'Opties' en dan onderaan op de Twitter knop te klikken. :thumbup:
    Nadien kun je terugvinden links onder in de footer al onze Twitter acties.
    Als alles vlot loopt de komende dagen, krijgt hij een prominentere plaats dan de footer.

  • Ik vind de nieuwe logo erg mooi, alleen is het misschien niet nog mooier als dat vierkantje blokje waar het muisje in staat, de zelfde kleur blauw krijgt als de menu's van de site? Dat zal nog mooier zijn denk ik :thumbup:

  • Ik snap die twitter-integratie niet helemaal.
    Waarom wil je met je twitter account inloggen als je al een ICTScripters account hebt?


    Mensen willen niet voor elke site die ze bezoeken weer een account maken.
    dan heb je duizenden accounts om te beheren.
    Om dat te centraliseren kan je gebruik maken met social media, waar veel gebruikers al een account hebben en vraag je via de api zijn account gegevens op.
    Zo kan je met 1 twitter account op elke site komen die twitter steunt

  • Dankje Lars :)
    Facebook is de volgende stap ;)
    1 Per 1 is makkelijker dan alles ineens.


    Wat ik wel niet goed vind aan twitter en facebook integratie, is dat ze je email adres verbergen en dat wij dus nooit je echte email weten. Dit heeft tot gevolg dat de mails die je krijgt als iemand reageert op een topic in je favorieten, of als je een privébericht krijgt, dat die mails nooit bij jou aankomen...
    En dat is echt zonde...


    Daarom is het voorlopig zo dat je je twitter account kunt koppelen aan je ICTs account, maar niet registreren met je twitter account...
    Zelfde probleem met facebook.


    Zelf ben ik geen fan van de integratie met social media qua inloggen,
    maar voor de rest wel cool.
    Je kan nu bv gewoon tweeten naar ICTscripters en het komt meteen bij op onze twitter pagina te staan linksonder in de footer :)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!