Enquete-vraag

  • Hallo iedereen!


    Ik ben bezig met een project. Het is een bekend concept, gebruikers vullen een gratis enquête in en krijgen daardoor een leuke gadget voor.
    Nu vroeg ik me af waar die mensen die enquetes halen.
    Zelf heb ik al eens op daisycon.com gekeken, maar daar staat niet zo veel bruikbaars op vind ik zelf.


    Vragen zij die enquetes bij een de leveranciers zelf of bestaat er zo'n tussen site (als daisycon) waar zulke enquetes wel op staan?


    Wie me kan helpen, alvast bedankt! ;)
    mvg,
    zwemmer

  • Hmm, lijkt me wel dan niet zo die scholen veel geld geven daarvoor. (Meestal vrijwillige respons)
    Het is de bedoeling dat ik dus er wat voor krijg als mensen die enquete invullen, zodat ik hun cadeau kan kopen.

  • Dan moet je bij bedrijven langs gaan en vragen naar hun marketing strategie. Mochten er toevallig bedrijven zijn die bezig zijn met enquetes, zou je hierop kunnen inspringen. Maar dit is al een behoorlijk uitgemolken sector... Plus dat er veel rekening moet worden gehouden met de enquete 'regels'. Dus of je dit een hele goeie winst gaat geven betwijfel ik.


    Mocht je meer willen weten over enquetes mag je het gerust vragen! Ik studeer daar namelijk voor :sleeping:

  • Het is niet de bedoeling dat ze er punten voor krijgen, maar er direct een gadget voor krijgen. (Oortjes, simpele horloge,...)
    Zal eens kijken op die sites! Bedankt!


    Een heel goeie winst is ook niet echt nodig, maar het is meer de bedoeling om een ander project te financieren. Het leek me wel een leuk idee om zoiets eens te maken.



    Alvast bedankt iedereen! :)

  • Bedankt voor de reactie!


    Werken die dan samen met affliantiepartners? Want als je op first-impressions op affliante klikt kom je namelijk uit op die site.
    Of zou het beter zijn moest ik hun gewoon contacteren met mijn specifieke vraag/geval? (Wat ik eigenlijk sowieso van plan ben.)


    mvg,
    zwemmer


    EDIT:
    Zie juist dat andere sites met het zelfde concept inderdaad ook bij first impression zitten. Zal hun eens contacteren :)


    Als iemand ervaring heeft met hun, gelieve dit te zeggen :)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!