Anonymous onthult de cyberpester die Amanda Todd (15) tot zelfmoord dreef

  • De beruchte hackersgroep Anonymous heeft persoonlijke details gelekt over de vermeende pester van Amanda Todd, het 15-jarige Canadese meisje dat vorige week zelfmoord pleegde. Volgens Anonymous postte de man, het zou gaan om Kody Maxson, naaktfoto's online en pestte hij Amanda zo hard dat ze geen uitweg meer zag. De moeder van de vermeende pester doet nu een oproep haar zoon met rust te laten.
    Het Anonymous-lek zorgt voor veel ophef op het internet, waar ze de vermeende dader meteen voor het gerecht willen brengen, wat volgens zijn moeder ongeoorloofd is en de familie erg pijn doet. Amanda Todd uit Vancouver werd vorige week woensdag thuis aan een strop teruggevonden, enkele weken nadat ze een YouTube video had opgeladen waarin ze via zelfgeschreven pancartes uitlegt hoe ze drie jaar lang het slachtoffer was van een cyberpester.


    Link video: http://www.youtube.com/watch?v…s&feature=player_embedded
    Bron: HLN

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • "De moeder van de vermeende pester doet nu een oproep haar zoon met rust te laten."


    Say whaaaaat???


    Dus het is maar oké dat je zoon iemand tot zelfmoord heeft laten komen, ik zeg voor het gerecht gooien.
    Hij mag van mij voor zijn daden lang weggestopt worden, mensen moeten er maar een keer van leren.



    "wat volgens zijn moeder ongeoorloofd is en de familie erg pijn doet"


    De ouders van het meisje hebben geen pijn natuurlijk, de zoon is een engel en doet nooit iets.



    Haat dit soort lui :cursing:

  • "De moeder van de vermeende pester doet nu een oproep haar zoon met rust te laten."


    WTF,wie heeft nu weer het lef om dat te zeggen nadat die zoon zo'n daad pleegt.
    Hopelijk ziet die jongen in dat hij een geheel onschuldige meisje tot zelfmoord heeft gedrijfd en een hele familie totaal pijn heeft laten lijden.


    Ben dan ook blij wat Anonymous heeft gedaan en ik zou zeggen : Payback.

  • Hallo,


    Ben het vaak eens met anonymous, maar niet met dit.
    Hiermee veroorzaak je bij wijze van spreken nog een zelfmoord. Ze doen eigenlijk hetzelfde.
    Het is slecht wat hij heeft gedaan, dat moet ook bestraft worden. Maar niet zo, maar gewoon via een gerechtelijk proces.


    Althans, dat is mijn mening.


    Mvg,
    Tim

  • Tim
    Als hun niks gedaan hadden was die jongen nooit opgespoord omdat niemand wist wie het daadwerkelijk was.
    Dan had hij dus zijn straf ontlopen en had niemand de echte reden van haar zelfmoord geweten.


    Met andere woorden, hun hebben het juist aan het licht gebracht om te laten zien dit kan zo niet verder hij moet gestraft worden.
    Snap jou punt ook wel maar denk dat de politie of wie dan ook niet na een zelfmoord internet gaat afpluizen naar een dader.
    Anonymous heeft zich al vaker bewezen sneller te zijn dan de authoriteiten, ze mogen dus blij zijn dat ze dit onthullen, maakt het alleen maar makkelijker de knul op te sporen.

  • Ik vind dat die pester, zelf wel eens mag worden gepest zodat hij zelf een eind aan zijn leven maakt.


    Pesten is voor niets nodig.
    Die jongen, mag van mij part de bak in, of tussen de 6 planken liggen.
    De moeder geef ik me geen mening over, wat zij zegt is normaal als moeder.
    Maar ze moet beseffen dat een andere moeder haar kindje wel is gestorven door haar eigen kind zijn stommiteiten.


    Bah, ik krijg het van dit soort mensen!

  • Ik vind dat die pester, zelf wel eens mag worden gepest zodat hij zelf een eind aan zijn leven maakt.


    Pesten is voor niets nodig.
    Die jongen, mag van mij part de bak in, of tussen de 6 planken liggen.
    De moeder geef ik me geen mening over, wat zij zegt is normaal als moeder.
    Maar ze moet beseffen dat een andere moeder haar kindje wel is gestorven door haar eigen kind zijn stommiteiten.


    Bah, ik krijg het van dit soort mensen!


    Hallo,


    Even ter vergelijking van wat jij zegt:


    "Die moordernaar mag zelf ook wel vermoord worden."
    Dat iemand iets slecht doet, betekend niet dat jij dit ook moet doen om het hem duidelijk te maken of om hem terug te pakken. Daar is justitie voor.


    Mvg,
    Tim

  • Ik denk dat die jongen daar gewoon een vrij gemakkelijke straf krijgt.
    Die advocaat zal wel uit zijn nek gaan praten om die jongen binnen enkele jaren weer uit de bak te hebben.


    Sorry he, maar ik heb ook genoeg meegemaakt.
    En dat soort wezens mag van mij part, van de bevolkingsregister gehaalt worden.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!