[CHECK] Eerste logo/design

  • Hallo allemaal,


    ik zelf wou beginnen en leren designen,nu heb ik een paar tutorioals bekeken en wat geknutseld en uiteindelijke kwam onderstaande uit.


    Het logo is een bewerking van de gebruiker Bramva's inlevering waarvoor ik toestemming heb,ik lever dit logo dus niet in.
    Ik bedank Bramva dan ook omdat hij mij zijn achtergrond liet gebruiken.


    Dit is mijn eerste ervaring met een design programma,nu heb ik dit gemaakt met Elements 9
    Nu wou ik aan jullie vragen wat jullie van mij logo vinden,mooi of het moet totaal anders.


    Zouden jullie zou willen reageren:

    Citaat


    Cijfer: .../10
    Verbeter punten: Dit moet een andere kleur etc.
    Goede punten: Dit ziet er heel mooi uit en moet je laten etc.
    E.v.t. opmerkingen: Ik zou als ik jou was...


    Bij voorbaat dank,
    Reza.

  • Cijfer:
    4/10


    Goede punten:
    De achtergrond en afhankelijk van het genre het Lettertype


    Verbeter punten:
    - Het is veel te druk (zorg er dus voor dat het wat minder wordt). Je hebt nu namelijk (1) de tekst, (2) de slogan, (3) de php haakjes en (4) die rare fratsen op de achtergrond.
    - Bij goede punten heb ik het lettertype toegevoegd. Dit kan namelijk een goed punt zijn, maar als het echt de bedoeling was dat dit voor ICTScripters was, moet je deze veranderen, aangezien het te 'Maffia' is.
    - Zwarte tekst is heel erg irritant met deze achtergrond. En wil je wel zwart gebruiken, dan moet je geen lichtblauw gebruiken. Er mag kleurverschil in zitten, maar op dit moment is het blauwe té erg aanwezig. En dan is de slogan ook nog blauw, waardoor er meer aandacht gaat naar de slogan dan naar de naam.
    - Nog andere schoonheidsfoutjes, maar daar laat ik je verder zelf achter komen, zodat je er beter van leert.


    Opmerkingen:
    Het begin is er, nu nog even afmaken en verder je best blijven doen!



    Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma
    MJorritsma.nl

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!