4/5 Beta testers gezocht!

  • Hallo lezer,


    Leuk dat je dit topic hebt aangeklikt.


    Ik ben Maxsz, aka Max.
    Ik ben de eigenaar van de Online Horse Community (YouHorse.nl) en ik zoek 4 tot 5 gemotiveerde, veel online beta testers.


    Wat wij van jou verwachten in functie als Beta Tester (Hierna BT)


    - Dat jij zoveel mogelijk online zal zijn als kan.
    - Eerlijk durven zijn als YouHorse op enige manieren mankementen vertoond.
    - Oog voor details hebben.
    - Fatsoenlijk de Nederlandse taal typen, en spreken. (Geen breezertaal. )
    - Fatsoenlijk je mening geving over teamleden.


    We verwachten van jou dat je alles uittest op onze website, en elk foutje meld in het desbetreffende subforum.


    Oke, allemaal leuk en aardig. Maar waar meld ik mij aan?
    >> KLIK HIER <<


    Geen vergoeding, bij opening van YouHorse krijg je een gratis VIP rank.
    Met vriendelijke groeten,
    Het gehele YouHorse team.

    Op zoek naar nieuwe projecten!

    Bewerkt één keer, laatst door Maxsz ().

  • Nee, je doet het toaal vrijwillig.
    Als je het spel leukt vindt totdat wij opengaan, krijgen alle beta testers een gratis VIP rank.

  • Beste ,


    Voor een vip op een paardenspel wat totaal niet voor jongens gericht is snap ik dit doel ook weer van geen kant, de beta tester moet volledig abn spreken en typen ( dit is al een kunst van zichzelf).
    Je verwacht dat het persoon veel voor jou in de weer gaat om elke fout / mankement op te sporen , en dan er geen beloning voor geven dat is toch het punt van stomiteit geslagen worden of heb ik het verkeerd ? Denk ook dat u eisen wat aan de hoge kant zijn voor een gratis test persoon , vrijwel niemand gaat tijd besteden voor iemand anders zonder een beloning.


    Groeten.

  • MikHun, iedereen is welkom. Lees de homepage voor de uitleg.


    @Reacties


    Als je vind dat paarden, etc voor meiden is. Daar heb je dus al echt een grote fail in je hoofd.
    En ja, gratis.
    YouHorse belooft bij de opening van de V2, een grootse stap te zetten.
    Maar je hoeft niet negatief te reageren? Je kunt ook op 't kruisje klikken rechtsboven in je scherm , de deur uit lopen en reallife proeven. ;)

  • Bericht verwijderd door K.Rens omwille van beledigingen en gebrek aan respect.


    Ikzelf rij paard :) Meer mensen dan he denkt doe dat.
    Er is ook een grote NL rpg paarden site die mijn zusje speelde.


    Vergis je niet, nu ben jij diegene die overhaaste conclusies trekt ;)


    @TS, ik zie de meerwaarde er niet van in om voor jou te testen, helaas.

  • Ik ben op dit moment de scripter van YouHorse. Het script dat ik voor me kreeg was erg slecht en daarom zijn we eigenlijk in Beta gegaan. Ik heb op deze manier tijd om het script in orde te krijgen en leuke functies toe te voegen, zonder dat er mensen in je nek zitten te hijgen. Het idee was dat er 5 'leuke' en 'gezellige' mensen beta testers komen en we zo stap voor stap steeds beter kunnen worden.


    Nu zit ik nog niet zo lang op dit forum (sterker nog.. ik zit er sinds 5 minuten geleden pas op), maar ik ben eigenlijk al een beetje teleurgesteld.


    Ten eerste komen er meteen mensen vragen om een vergoeding. Naar mijn weten staat dit in het topic (Kan vergissing van mijn kant zijn). Je doet dit dus voor je lol en niet voor geld. Dan zit je hier volgens mij sowieso echt verkeerd. Je moet geen baan/hobby kiezen voor het geld, maar je moet het echt leuk vinden! Natuurlijk snap ik ook wel dat je geld moet verdienen, maar dan moet je niet in zo'n topic zitten te zeiken om geld. ;)


    Ook komen er mensen die zeggen dat paardrijden een meidensport is. Heb je de olympische spelen gekeken? Volgens mij zag ik daar ook mannen. Kijk even verder dan je neus lang is voordat je dit soort onzinnige uitspraken doet.


    @J. Hermans


    Op onze website http://www.youhorse.nl/ staat alle info over hoe je een beta tester kunt worden. :)

    Met vriendelijke groet,


    Victor
    Beheerder ICTscripters

    Bewerkt één keer, laatst door victor ().

  • Welkom Victor,


    Soms wordt voor het testen vergoedingen gegeven. Vermoedelijk daarom de vraag.
    Het is niet omdat 1 iemand een vergoeding ervoor wil, dat je meteen dit moet doen of hierop in moet gaan.
    Je kunt hier vast genoeg mensen vinden die je zo ook wel willen helpen. :)


    Veel succes met je site!
    Er zijn genoeg meisjes die alles ervoor zouden doen om jou game te kunnen spelen, dit kan dus zeker een groot succes worden. :thumbup:

  • Okee, het gaf meteen zo'n gevoel.
    We zullen zeker ons best doen met Youhorse! ;)


    dj_hitradio


    Op http://www.youhorse.nl/ staat hoe je een beta tester kunt worden.


    Hallo,


    Als je mensen wilt lokken, is het misschien handig om dit hier te vertellen in plaats van dat ze moeite moeten doen om erachter te komen hoe ze kunnen helpen ;)


    Mvg,
    Tim

  • Tim, ik ben zelf nooit zo van het voorkauwen, maar ik begrijp je punt.
    Je kunt beta tester worden door de volgende gegevens naar [PM voor e-mail] te sturen. Zij verzamelt alle formulieren en we zullen de beta testers kiezen in de volgende vergadering. ;)


    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Motivatie:
    - Sterke kanten (pluspunten)
    - Waarom jij de beste tester bent.
    - Hoe vaak je ongeveer online kunt zijn.
    - Eigen toevoegingen

    Met vriendelijke groet,


    Victor
    Beheerder ICTscripters

    Bewerkt 2 keer, laatst door victor: Geen mail adressen, enkel per PM of topic ().

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!