crimeclub scripts

  • Beste eigenaren,


    Ik ben op zoek naar een alternatieve source maar die lijkt op de CrimeClub source.


    Of iemand die enkele extra scripts heeft die hij gratis wil geven.. Ik denk maar aan een mooie creditshop, een mooi adminpaneel, ...


    Mail me maar als je iets hebt dat me zou kunnen helpen,
    Alvast bedankt


    Het is niet toegestaan op ICTs om naar de CrimeClub source te vragen. [L.Kok]

  • OFF: "Waarom is een CC site illegaal? Het enigste wat je gebruikt is hun layout die ze 1. zelf niet meer gebruiken en 2. dan zijn banditi's ook illegaal? Omdat die layout ook niet gebruikt mag worden??"


    OT: Zoek je dus een source met de zelfde scripts maar een andere outgame layout?

  • @sukel,
    Dit heeft te maken met dat Crime-Club in het verleden al eens een rechtzaak tegen het toen nog geheten CriminalsPoint heeft aangespannen, en dat met Banditi niet het geval was. Daarnaast is Crime-Club ook een keer illegaal geript (door een lek in de FTP), Banditi is helemaal zelf gemaakt (wat betreft de PHP), enkel de images, layout, javascritps en de flashgames zijn geript.

  • OFF: "Waarom is een CC site illegaal? Het enigste wat je gebruikt is hun layout die ze 1. zelf niet meer gebruiken en 2. dan zijn banditi's ook illegaal? Omdat die layout ook niet gebruikt mag worden??"


    OT: Zoek je dus een source met de zelfde scripts maar een andere outgame layout?


    Omdat de eigenaren (ex-eigenaren) van Crimeclub.nl het script nooit hebben vrijgegeven. De banditi source volgens mij wel.



    Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma
    MJorritsma.nl

  • Omdat de eigenaren (ex-eigenaren) van Crimeclub.nl het script nooit hebben vrijgegeven. De banditi source volgens mij wel.



    Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma
    MJorritsma.nl


    Niet alle crimeclub clonen maken gebruik van de illegale scripts... als je de scripts zelf maakt, is er niks illegaals meer aan?

  • @sukel,
    Dit heeft te maken met dat Crime-Club in het verleden al eens een rechtzaak tegen het toen nog geheten CriminalsPoint heeft aangespannen, en dat met Banditi niet het geval was. Daarnaast is Crime-Club ook een keer illegaal geript (door een lek in de FTP), Banditi is helemaal zelf gemaakt (wat betreft de PHP), enkel de images, layout, javascritps en de flashgames zijn geript.


    Sorry als ik u nu beledig maar dit is een beetje gelul....
    Als je de outgame aanpast is je site gewoon legaal.
    De ingame en alle bron bestanden zijn allemaal gestolen van de Maffiacity source die hier te downloaden was/is.


    Trouwens voor de @TS Crimeclub is niet meer hoe het vroeger was, Ga werken bij de Jumbo of C1000 of maak een eigen unieke game. ;)


    Trouwens als je toch een unbugged crime game zoekt, moet je even Dein een privé bericht sturen. Ik had aan hem in het verleden de 123crime source verkocht en die was zeker mooi :) Misschien verkoopt Dein die source.

    Bewerkt één keer, laatst door L.Groot: Caps weggehaald, staat een beetje raar en komt onprofessioneel plus een beetje dreigend over. ().

  • Idd CC is ilegaal.


    je kan beter of wel volledig van 0 beginnen.
    of een source downloadne hier op cp.


    Het beste is, een bugged source. Dan kan je ze zelf unbuggen en leer je de scripting wat beter kennen.
    Kan handig zijn voor in de toekomst moesten er ooit eens fouten bijkomen ;)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!