Eind 2013 bellen in Boings mogelijk

  • Citaat

    Boeing maakt bellen in vliegtuigen mogelijk. Dat heeft de fabrikant van vliegtuigen bekendgemaakt. Alle 747-8's en 777's worden voor het einde van 2013 uitgerust met de benodigde apparatuur om gebruik van mobieltjes mogelijk te maken.


    Ook wordt live televisie kijken mogelijk in de vliegtuigen, zo laat Boeing weten. De vliegtuigmaker gaat niet in op de technische details van de operatie. Naast live tv-kijken en bellen wordt ook internetten via in-flight entertainmentsystemen mogelijk.


    De vliegtuigen moeten eind 2013 allemaal aangepast zijn, maar of op vluchten alle mogelijkheden worden benut, staat nog te bezien. Het gebruik van elektronica in een vliegtuig staat nog altijd ter discussie, omdat gevreesd wordt dat het apparatuur in de cockpit kan storen. Daarom is het gebruik van telefoons in vliegtuigen in vrijwel alle gevallen verboden.


    Bron:
    http://tweakers.net/nieuws/845…vliegtuigen-mogelijk.html

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Hé, super cool bericht, bedankt!
    Als ze dat doen, wordt vliegen een stuk aangenamer. :thumbup:


    Het verbaasde me overlaatst al dat ze 50MB/seconde gegevens kunnen versturen naar Mars, maar dat in vliegers je nog steeds geen ontvangst kunt hebben :P
    Nuja, goed, ik hoop wel dat niet iedereen massaal gaat bellen in vliegers, dat is super storend.
    Maar internetten in een vlieger zou wel moeten kunnen, daarmee stoor je niemand.


    Zalig, ICTs bezoeken vanuit een vlieger :thumbup:

  • Hé, super cool bericht, bedankt!
    Als ze dat doen, wordt vliegen een stuk aangenamer. :thumbup:


    Het verbaasde me overlaatst al dat ze 50MB/seconde gegevens kunnen versturen naar Mars, maar dat in vliegers je nog steeds geen ontvangst kunt hebben :P
    Nuja, goed, ik hoop wel dat niet iedereen massaal gaat bellen in vliegers, dat is super storend.
    Maar internetten in een vlieger zou wel moeten kunnen, daarmee stoor je niemand.


    Zalig, ICTs bezoeken vanuit een vlieger :thumbup:


    Ben ook voor wifi, maar dan wel gelieve gratis. En dat is er volgens mij helaas nog niet :(

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!