REQ. Designer voor Project X Zwolle 1December 2012

  • Beste Leden van ICTScripters.


    Jullie zullen allemaal gehoord hebben van het feestje in het nederlandse Haren, en nu willen we met een groep een georganiseerd feest neerzetten waar het niet zo'n chaos wordt als in haren.


    Nu zoek ik een designer met basing kunsten die vrijwillig wilt meewerken aan het project (ook een leuk puntje voor je portfolio eventueel) en alle lof van onze kant.


    Laat me horen of je wilt.. ben bereikbaar per pm en hier.


    TER INFORMATIE; er is al een facebook pagina welke nu op 2000 uitnodigingen balanceert. (het is nacht. verwachting morgen hoge oploop!)


    Geen discussies aub dingen worden gewoon goed geregeld.


    Kevin

    1) Eigenaar & CEO // iSenses
    2) Eigenaar & CEO // HoodGangster
    3) Co-Owner & Captian @WMCity V3.

    Bewerkt één keer, laatst door ZiraX ().

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Graag meer informatie over je feest zou wel fijn wezen, als je geen designer kunt betalen hoe wil je dan een heel evenement organiseren ?


    Wist je wel dat in Haren zo een beetje 5000+ man was of weet ik het, hoe ga je daar drank / voorzieningen voor regelen ?

  • Topic word nu opgeruimd. Mensen die offtopic gingen kunnen een waarschuwing krijgen. Dus houd je mailbox maar in de gaten!


    Topic even opslot tot ik klaar ben


    Een paar waarschuwingen uitgedeeld. De volgende die door gaat krijgt er ook één!

  • Hartelijk dank H. Rayn :)


    Omdat wij alle investeringen van sponsoren betrekken, hebben wij geen investment voor een website ;)
    Nu kan ik zelf wel een website maken, maar heb daar simpelweg geen tijd voor wat betreft de organisatie van http://www.projectzwolle.nl


    Dus het belangrijkste is dat er gewoon een website komt met een frontpage en programma pagina alsook een contactpagina.
    Eventueel een countdown erbij op de frontpage en that's it.


    Beetje flex maken, met logo'tje et.

    1) Eigenaar & CEO // iSenses
    2) Eigenaar & CEO // HoodGangster
    3) Co-Owner & Captian @WMCity V3.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!