Omgebouwde vendetta source

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • - Kom eens direct onder die steen van 1999 vandaan en schuif die frames eens direct aan de kant.....


    - En wat doet dat mailadres van jkaatee nou eigenlijk zwevens in je source? Hopelijk niet je ICT-leraar die je HTML aangeleerd heeft ;)


    - Waarom krijg ik nog ene keer het aanmeldformulier als ik mij aangemeld heb, er mag wel
    "Je bent geregistreerd, Je kunt nu inloggen." bovenaan staan, maar het nogmaals tonen van het formulier is niet echt handig.


    - Ik ben ingelogd, waarom staat er onderaan of ik wil inloggen,d at had ik toch al gedaan? Evenals een onnodige knop naar het registreren staat er ook vermeld... > Onnodig.


    - Waarom kan ik een account die zelfmoord heeft gepleegd opnieuw registreren? Lijkt me niet handig?

  • Goh weer een lekker negatief iemand..
    Als je op die kleine dingetjes gaat letten slaat nergens op want hij is nog in de testfase..


    En over dat zelfmoord is voor leden die zeker weten niet meer willen spelen en liever hun account verwijderen.

    En dat email was nog vergeten eruit te halen dus dat isweg..

  • Goh weer een lekker negatief iemand..
    Als je op die kleine dingetjes gaat letten slaat nergens op want hij is nog in de testfase..


    En over dat zelfmoord is voor leden die zeker weten niet meer willen spelen en liever hun account verwijderen.

    En dat email was nog vergeten eruit te halen dus dat isweg..


    De realiteit is dat we negatief moeten worden van zo'n source ;)

  • Als je niet tegen kritiek kan, moet je ook niet op een forum zijn ;).


    Verder is het positief opbouwend, als je dit kleine dingen noemt, die ik tijdens je testfase eruit haal, wat moet er dan WEL getest worden?


    het lijkt me dat alle foutjes er in de testfase uit moeten worden gehaald?
    Het feit dat je frames gebruik vind ik zeer opmerkelijk, want frames zijn al jaaren uit de tijd... De nadelen ervan zijn in vele bloemlezingen via Google wel te vinden. Werk daar maar eerst eens aan om die eruit te gooien.


    Citaat

    En over dat zelfmoord is voor leden die zeker weten niet meer willen spelen en liever hun account verwijderen.


    Je, duh, dat begrijpen we. Maar lees mijn reactie nogmaals.....
    Het is gewoon onzinnig om een accountnaam dan nog vrij te geven, houd hem liever bezet.

  • Sorry, maar er zijn toch bepaalde dingen niet goed.


    Bij status zie ik geen naam, ID of hoeveel misdaden (enzovoort), health staat op %, en staat er registreren en login op de pagina.
    Aangezien je bent ingelogd lijkt inloggen of registreren me niet meer nodig.


    De layout lijkt niet zoveel aangepast, en gebruikt nog steeds frames.


    Staat nog een paar keer gekke tijden, dus het is een aangepaste Vendetta versie die jij ook nog weer aanpast.
    Bijvoorbeeld bij maffiadeal games, en zelfmoord en dergelijke zijn ook scripts die op internet staan gemaakt voor Vendetta.


    Captcha ziet er wat vreemd uit, en kan ook nog wel het 1 en ander aan aangepast worden want is zo niet veilig.


    Als we het dan toch over veiligheid hebben, dit kan nog wel wat werk gebruiken want heb zojuist mezelf admin gemaakt lijkt me niet de bedoeling.


    Erg veel pagina`s beginnen leeg en dan verder naar beneden komt er pas tekst, bijvoorbeeld uitzendbureau


    Rechtermenu is wat vreemd, staat in het status gedeelte.


    Plaatjes zijn uitgerekt zoals bij missies.


    Ik klik op een naam bij kraak de kluis, maar kom ik bij me eigen profiel bewerken inplaats profiel van de speler die ik opzoek.


    Poll: wat vind je van gunstreet? het spel heet toch maffiadeal?


    Description en keywords zijn nog standaard


    "Bel naar 0900-0401109 en stuur code naar webmaster hij stuurt jou dan 100 credits Gelieve wel te bellen als hij online is"
    Beetje vreemde manier van doneren, als je dan toch al overal dingen weg haalt gebruik dan ook een betaalsysteem.


    Belservice pagina is totaal uit ze verband.


    Staat Help aan de rechterkant, maar er bestaat geen pagina met de uitleg erop, ticket zelfde verhaal.


    Missen plaatjes bij examenbureau en nog een aantal pagina`s


    Sorry, je bent op de goeie weg en leuk weer eens een Vendetta te zien (Word ziek van al die Banditti spellen)
    Maar ondanks dat je op de goeie weg bent, is het nog wel een erg lange weg.


    Nog wat andere dingen:
    1. Als je je spel wilt laten zien, maak een demo account
    2. Controleer of alles werkt, de missende plaatjes en verkeerde status zou je zelf ook moeten kunnen zien.
    3. Verzin unieke opties, of verwerk ze net even anders in je spel, het is nu een verzameling van gratis scripts.


    Ik adviseer je dus om ook nog wat tutorials te gaan lezen voor je verder gaat.


    Ik wens je veel succes met het maken van je spel, en ben benieuwd naar het eindresultaat.


    Pekeltje

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!