criminals layouts

  • Hallo allemaal,


    Ik ben bezig aan het spel streetcriminalz, en wou een eigen unieke layout maken..
    wat vinden jullie ervan?
    De outgame layout is nog niet echt hoe ik het wil, maar ik kan maar niets goed vinden..


    ingame: http://streetcriminalz.be/ingame/
    outgame: http://www.streetcriminalz.be/outgame/


    EDIT: ik heb opnieuw een nieuwe outgame gemaakt,
    te bekijken op dezelfde url, er is wel kans dat je de oude te zien krijgt aangezien ik net van host ben overgeschakeld, en de nameservers dus heb aangepast.

  • Beste ,


    Ik vind er niks moois aan om eerlijk te zijn vind ik de kleur gebruik wat gejat van criminalspoint , beetje zonde en vind het ook totaal niet bij een maffia game passen .
    Bij een maffia hoor je geen blauw te gebruiken maar bruin en donkere kleuren , dit vind ik sorry maar om te beordelen het niet waard/.


    Groeten.

  • Beste ,


    Ik vind er niks moois aan om eerlijk te zijn vind ik de kleur gebruik wat gejat van criminalspoint , beetje zonde en vind het ook totaal niet bij een maffia game passen .
    Bij een maffia hoor je geen blauw te gebruiken maar bruin en donkere kleuren , dit vind ik sorry maar om te beordelen het niet waard/.


    Groeten.

    "kleur gejat van CriminalsPoint".


    Kunnen nu ook kleuren gestolen worden? ;)

  • Beste ,


    Ik vind er niks moois aan om eerlijk te zijn vind ik de kleur gebruik wat gejat van criminalspoint , beetje zonde en vind het ook totaal niet bij een maffia game passen .
    Bij een maffia hoor je geen blauw te gebruiken maar bruin en donkere kleuren , dit vind ik sorry maar om te beordelen het niet waard/.


    Groeten.

    Het was al zeker niet mijn bedoeling om criminalspoint na te doen. Ik wou gewoon een unieke criminals layout maken. En ik vind dat men ook wel eens mag afwijken van de basis kleuren. Ik vind de meeste criminals spelletjes al genoeg op elkaar lijken..


    Maar er is iets wat ik niet begrijp, blauw gebruiken = kleur van criminalspoint jatten maar rood/bruin en dergelijke gebruiken is niet jatten? Terwijl alle criminals games dit bijna gebruiken.

  • Beste ,


    Ik vind er niks moois aan om eerlijk te zijn vind ik de kleur gebruik wat gejat van criminalspoint , beetje zonde en vind het ook totaal niet bij een maffia game passen .
    Bij een maffia hoor je geen blauw te gebruiken maar bruin en donkere kleuren , dit vind ik sorry maar om te beordelen het niet waard/.


    Groeten.


    Wat is dit voor belachelijke reactie? En dan vooral het onderstreepte gedeelte. Als je een uniek concept hebt voor een maffiagame maken de kleuren niets uit. Ik vind deze template ook niet goed, maar dat ligt niet puur aan de kleuren. Als jij een maffiagame maakt die andere kleuren heeft en een uniek concept, wordt je groter dan de meeste andere (die zich aan jou kleurstelling houden).


    Daarnaast, sinds wanneer (ik zag het iemand anders al zeggen) kan je kleuren jatten van iemand? Vervolgens is het ook nog zo dat het niet eens lijkt op Criminalspoint. De kleur blauw is anders en volgens mij heeft Criminalspoint geen donkere achtergrond.


    Zorg voor een uniek concept, maar zorg er wel voor dat de layout wat meer tot leven komt. Het is om dit moment nog wat saai en onduidelijk.



    Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma
    MJorritsma.nl

  • Beste ,


    Ik vind er niks moois aan om eerlijk te zijn vind ik de kleur gebruik wat gejat van criminalspoint , beetje zonde en vind het ook totaal niet bij een maffia game passen .
    Bij een maffia hoor je geen blauw te gebruiken maar bruin en donkere kleuren , dit vind ik sorry maar om te beordelen het niet waard/.


    Groeten.

    1. Criminalspoint is niet de eigenaar van de kleur blauw, dus waar je dat vandaan haalt mag Joost weten..
    2. Maffia games lijken, zoals de Stefans al aangeeft, teveel op elkaar, dan zou je dus weer gaan kopiëren wat andere doen...


    stefans
    Ingame vind ik wel aardig gelukt nu, vind persoonlijk alleen de content tekst erg groot leid me af van het menu.
    Outgame kan je echter wel nog iets aan doen, je form is niet echt wat ik van de binnenkant verwacht, ingame is juist netjes op enkele punten na.
    Probeer de form op een andere manier te stylen en wellicht meer ruimte creëren dan oogt het direct al op een andere manier naar je bezoekers.


    Edit:
    Hier staat een goed voorbeeld wat je met simpele velden kan maken, wellicht krijg je op die manier inspiratie voor je eigen form.
    http://www.sitepoint.com/style-web-forms-css/


  • Je hebt inderdaad wel gelijk.
    Ik probeer al voor de 2de keer een outgame te maken, maar ik kan maar geen outgame maken die er leuk uitziet.
    Ik ga ook het voorbeeld gebruiken om een leuker form te maken :)


    Bedankt,
    Stefan

  • gaat de goede kant op outgame ziet er zeker wat beter uit ga zo door alleen zou ik wel wat anders doen met de login venster even wat beter uitwerken wat mooier maken

  • Apple will sue u, because your using apple colors XD


    Nee even serieus, ik vind het een leuk begin, zou het alleen nog even goed uitwerken, kan nu namelijk nog geen beoordeling maken aangezien ik nog geen indeling zie,


    Kleuren combi is leuk bedacht, niet luisteren naar al die kleine kinderen die niets zelf kunnen.


    Keep up the good work.

  • Hi,


    Ik heb je design vanaf het begin lgevolgd en ik zie wel vooruit gang!
    Meeste reacties zijn om jou onzeker te maken lijkt me, of om jou jou af tekraken.


    De kleur blauw mag je gewoon gebruiken slaat nergens op dat ze zeggen dat je de kleur hebt gestolen van ICTScripters.


    Maar vooruitgang is er!
    Veel succes verder!


    :thumbup:

    Ik sta open voor projecten.
    Ik sta ook tehuur als scripter
    PM voor meer informatie

  • Deze outgame is veel beter dan je vorige, mooie stijging heb je gemaakt.


    Wat zou ik veranderen?
    1. De login form komt niet echt netjes over voor me, probeer deze mooier te maken.
    2. Mogelijk kan je er een passende footer bij maken?


    Voor de rest is het een strakke layout, probeer trouwens ook nog een beetje 'leven' in deze layout te blazen.

  • Zoals net vermeld en verwijderd aangezien discussie.


    Misschien dat je beter het login venster wat kleiner kan maken in de outgame, aangezien die tamelijk groot is, ook zie je de facebook link nog in een blauwe link, misschien mooier als deze in het zelfde kleur wordt gemaakt als de rest.


    Zou je vandaag ook kunnen laten zien hoe de indeling onder wordt in de ingame?

  • ik ga er nu wat aanpassingen aan doen, maar de inspiratie begint op te geraken xD


    edit: ziet er naar uit dat het toch hetzelfde gaat blijven ongeveer, aangezien ik er niets beter van kan maken..

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!