Bestelling mycom

  • Beste leden.


    Ik heb voor 1200 euro aan onderdelen op de webshop van mycom besteld, bij de meeste onderdelen stond gister vandaag besteld morgen in huis. Nou valt het mij echter tegen dat het niet zo is en dan ik geen enkele track en trace krijg. 20 minuten aan de lijn heb gehangen voor een helpdesk die ik uiteindelijk maar heb opgehangen omdat ik nog steeds 3 wachtende in de rij had. Ik vind dit barslecht en slechte service als je belooft het morgen in huis te hebben moet je dat ook na komen vind ik. Heeft iemand dergelijke ervaringen met deze service of niet ?


    MVG Scarface.

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • MyCom is zover ik weet een goede winkel. Voor mijn werk kopen we weleens dingen daar en ook zelf wel eens wat gekocht daar. Enkel wel offline gekocht.


    Overigens, let niet altijd op vandaag besteld morgen in huis. Dit geld vaak voor specifieke tijden en meestal is het toch een dag later.


    Maar, ik snap doel van het topic niet echt?

  • Beste leden,


    Het doel van dit topic is om te vragen of meerder mensen hier last van hebben , ik heb dit keurig optijd besteld rond 12 uur smiddag's. Vind het een beetje domme vraag als je zelf ook topic's aanmaakt voor de kleinste dingen zoals dat ICTS voor 10 minuten uit de lucht was , (remember). :thumbup:


    Groeten.

  • Beste ,


    Nou ik hoop dat je spullen nog wel krijgt.
    Een oud klas genoot werkte tot verkort bij mycom. en ze zitten in zwaar weer.
    Hier door zijn een hele hoop mensen ontslagen waar onder hij.


    Het beste kan je even emailen. want telefonisch is altijd al puin hoop geweest bij mycom.


    Met vriendelijke groet,
    Rick

  • Ik heb nog nooit problemen gehad met ze, had toen op zaterdag besteld en gewoon netjes zondag in huis. en heb er vaker spullen gekocht, altijd netjes optijd..


    Zoals de reactie hierboven, even mailen naar ze, dan kunnen ze misschien wat meer voor je betekenen

  • je zegt bij het merendeel van de dingen staat vandaag besteld morgen thuis,
    het kan dus best zijn dat je gehele bestelling vertraagd wordt door die paar dingen die niet morgen in huis zouden zijn.


    Oftewel dat ze je gehele bestelling in 1x opsturen inplaats van 2, dit is meestal standaard bij webshops,
    & anders geven ze je vaak de optie (tegen meerprijs of kosteloos) om de bestelling te laten komen zodra het binnen is.


    Zo heb ik ooit iets bij Bax-shop besteld daar stond binnen 3 a 4 dagen leverbaar, Uiteindelijk heb ik 6 weken moeten wachten (of nog langer) doordat zij het bij de leverancier diende te bestellen & het daar ook niet vooraadig was.


    Zo zal er in de algemene voorwaardenv an MyCom ook wel staan dat de gezette levertijden een schatting zijn & geen garantie.

    Met vriendelijke groet,
    Mathijs Lormans


    Designer / Sustainability expert: Lormans Design
    Design, Engineering and Development
    Bouwkundig ontwerp, tekenwerk, advies en projectmanagement!
    3D modeling en 3D printing

  • Beste leden,


    Heb net even naar de mycom gebeld over mijn order status , nou vertelden ze mij dat ze wat problemen hadden waar ik totaal niks mee te maken heb. Vind het echt een ramp voor hun service en dit doet hun bedrijf ook niet veel goeds aan. Ik bestel nooit meer bij procom dat is 1 ding wat zeker is .,


    Groeten.

  • Ik heb vorige week wat besteld waar bij stond 3-5 dagen ofzo bij en ik had het de volgende dag al in huis. Echt top service bij mij

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!