Teaser 5

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Ik vind jammer dat jullie op heel de website eigenlijk een soort van aankondiging plaatsen waardoor er veel offtopic wordt gepraat.. Ik hoop dat dit in de nieuwe versie verbeterd gaat worden. Er wordt tegenwoordig 5 keer hetzelfde antwoord gegeven zoals google i.p.v. mensen met kennis te laten reageren. Ik erger me eigenlijk best wel rot aan de mensen die soms zo onnodig kunnen antwoorden op een topic.


    Verder ziet het eerste screenshot er netjes uit, maar over het tweede ben ik het niet eens. Hoe de avatar wordt weergeven met een witte kader omheen oogt niet netjes.


    Overigens Koen vind ik de teller en alles beetje onprofessioneel. Het had leuker geweest als je alles geheim op de website liet of alleen een datum, dat er iets gaat gebeuren, maar wat er gaat gebeuren zullen ze maar moeten over gaan discussiëren. ;)


    Succes met jullie nieuwe website / forum.

    School
    Tweedejaars Informatica Student @ Hogeschool Rotterdam.


    Webtalen
    - PHP ( OOP )
    - SQL
    - JavaScript i.c.m. jQuery framework
    - (x)HTML
    - CSS
    - Actionscript
    - XML


    Programmeertalen
    - Java
    - C#
    - Ruby i.c.m. on Rails framework

  • Beste NielsB,


    Ik ben het met je eens wat betreft het geheim houden, met enkel een datum. Maar ik weet niet of je dit nog weet, maar dit hebben we in teaser 1 ook effectief gedaan. Het probleem was dat niemand er aandacht aan schonk en er geen reacties kwamen.
    Door nu af en toe iets te laten lekker, komt er ten minste wat respons.
    Wat betreft uiterlijk en avatar: je moet het geheel zien alvorens hier goed over te kunnen oordelen.
    We staan natuurlijk met open armen klaar voor feedback, vanzodra we live gaan met deze nieuwe site.


    Bedankt voor de succeswensen.


    @Rayn: verdorie, je hebt het geraden, das ni leuk zo :p

  • De nieuwe naam is goed ja! Hoop dat we de kant op kunnen van tweakers.net(kleine hint)


    Verder hoop ik dat mobiel uiteraard veel beter wordt, er valt zoveel meer professionaliteit te creëren op ICT community gebied.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!