Twitter api

  • Goedenavond,


    Ik ben opzoek naar iemand die een twitter api kan ontwikkelen, ik wil nieuws van een aantal sites kunnen plaatsen op twitter.


    Wat de api moet kunnen:


    - Nieuws van een site plaatsen
    Graag wil ik dat de api de titel van de nieuwsite tweet met de link erachter.


    Stel de titel op de site is: Ik zoek een twitter api, dan moet die titel dus getweet worden met de link.


    - Meerdere sites
    Ook zou het handig zijn dat het van meerdere sites komt, alleen wil ik dan graag dat er niet 2 keer hetzelfde nieuws wordt geplaatst, dus dat de api kijkt of er veel zelfde woorden in de titel zitten.



    Heeft u hier ervaring mee?
    Kunt u mij dan een pm sturen met uw prijs, en wanneer u het kunt aanleveren.


    MvG,


    R4


  • doet zichzelf vernieuwen bij pagina vernieuwen inladen met de nieuwste tweets met tijd en bericht en link, aparte .js van maken en includen in je html.


    html code:

    PHP
    <div class="tweet">
    </div>


    ps. niet door mij gemaakt ;) maar wel waar ik altijd mee werk :)

  • Dit weergeeft alle tweets die zijn gemaakt op een bepaald account (je kan instellen hoeveel er worden getoond etc).


    Het aanmaken van de tweets moet je een develop key aanvragen bij twitter, daar liggen standaard php api's klaar die easy to go uit te bouwen zijn, en door een simpele array() kan je er voor zorgen dat je op meerdere accounts twittert.


    (LET OP, elk twitter account heeft zijn eigen develop key, dus voor elk account waar je naartoe wilt twitteren moet je een eigen develop key neerzetten bij verzenden)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!