Nieuw project

  • Hallo,
    Het leven is al duur genoeg.
    Nu met de crisis etc.
    Ook veel mensen hebben een min loon leven van het OCMW, vele kinderen hebben niet het speelgoed wat wij hebben, vellen mensen kunnen geen gsm, tv, rekeningen (meer) betalen.
    Nu ga ik dus een nieuw project starten.
    Waar mensen kunnen sparen voor gratis goederen.
    Bv kinderen hun favoriete speel set.
    Uiteraart kan ik dit niet allen.
    Wat is mijn doel?
    Ik zoek mensen die de site willen steunen door,
    Een kleine donatie.
    Helpen pagina's maken (de site is al af extra optie's dus welkom)
    Promotoren, dus bv de reclame maken via gpt dutchleader.
    Voorlopig allen in het nederlands beschikbaar binnen kort in het duits en engels.
    Denk ook eens aan de kinderen die niet het speelgoed kunnen kopen wat wij wel kopen.
    De meeste nmoeten van hier hebben wel een laptop, ipad, ipod, mp3, mp4, gsm etc...


    Welke doelgroep ?
    Jong en oud.
    Belgie en nederland.


    Voelt u jou geroepen tot een donatie?
    Een gratis link op jou website?
    Promoten?
    Lid te worden ?
    Aarzel dan niet om hier te reageren en/of een pm te stuuren.
    We gaan deze hosten op one2xs 'omdat je daar een gratis host en domein krijgt)
    Uiteraart is het niet de bedoeling om er geld mee te verdien!!
    Alles wat gedoneert word etc gaat meteen naar de site.


    Zijn er mensen die graag de site mee willen beheren ?
    Ook zoek ik nog een perfecte lay-out.
    Jha hoor er is er al een.
    Maar het kan altijd beter.


    Ook u mag natuurlijk mee doen, Iedereen mag mee doen.
    jij, jij, jij, wij , wij allenmaal.
    all people in the world.


    Ik ga hier geen geld in mijn eigen zak steken het geld gaat allemaal in de site.
    Om de spullen te kunnen betalen.
    'mensen kunnen dus sparen voor spullen zoals speelgoed gsm etc'
    Het is dus geen gpt waar jou eigen linkspelen worden toegoegelaten.
    mensen kopen dus adverteer plaats.
    (bv 1000 banners)
    mensen kliken op deze banners jij hebt bezoekers de mensen punten.
    het geld waarmee u deze koopt word dus de produkten mee vergoed.
    Graag een donatie doen voor gratis domein (door doe en klik advertneties) ?
    (ik pm de link)
    Alles echt alles gaat naar het nieuwe project, bedankt voor het steunen.
    Kenzey!


    [Brentvdh: verplaatst naar Request]

  • crimz je reageert erg onvriendelijk.....


    Ik zelf denk dat je de boel aan het oplichten bent.
    Mensen komen op je site verdienen spelgeld via de website en kunnen dan producten kopen. Jouw site is compleet gratis waardoor jij niet 1 cent hoeft uit te geven. Wij doneren voor producten die jij dan 'gratis'. Kan doorvoeren?


    Hierbij zit 1 lek, er worden door jouw inkomsten gemaakt want denk niet dat jij het 'gratis' geeft. De ingame cash daarvoor moet de speer inkomsten voor jouw maken, dus het is niet echt voor de goede doel.


    Daarnaast waarom hier geven als je het direct aan hun kan geven, wat maakt jouw project beter dan de andere cash-spellen.


    + hoe zorg jij ervoor dat jij jouw doelgroep bereikt, de armen, mogelijk zonder / troep internet?

  • Tja vind het ook maar gods iritant om te lezen, vind dit ook maar weer een raar topic. Mischien is er wel wat crisis maar dan moet je het beter voorelkaar hebben, wat speelgoed kan je zelf ook wel kopen .


    Denk ook maar niet dat mensen bijvoorbeeld links gaan uitwisselen en promoten om wat speelgoed voor zijn kind te kopen , wat een stomzinnig idee ! Dit gaat totaal niet werken.


    Wat denk je nou dat mensen er om staan te springen om dit project ? , vind het dan ook erg dom dat je dit op on2xs gaat hosten omdat je zelf er geen ene rooie cent in wilt steken. Dit klinkt meer als ik wil winst maken die arme mensen scheit aan.

  • Citaat

    Denk ook eens aan de kinderen die niet het speelgoed kunnen kopen wat wij wel kopen.
    De meeste nmoeten van hier hebben wel een laptop, ipad, ipod, mp3, mp4, gsm etc...


    Hoe gaan deze kinderen jouw website bezoeken zonder pc, laptop of Ipad?

  • Beste ts,


    Op school doe je je schoolwerk daar is het niet toegestaan om op een gpt site rond te surfen, en denk ook maar niet dat mensen 10.000 den linkjes kunnen laten bezoeken voor maar een 10 tje. Zo moeten die mensen een half miljoen bezoekers laten klikken op andermans computers.


    vaag groeten.

  • Onmogelijk, amateuristisch en gedoemd te falen.

    Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

  • Citaat van jopitan

    Onmogelijk, amateuristisch en gedoemd te falen.


    [offtopic]Dat vrees ik ook[/offtopic]


    Heb je al een kvk aangevraagd etc?
    Wanneer denk je online te gaan en hoe staat de site er voor?


    Waarom investeer je zelf niet euro 300,- als je weet dat dit project gaat slagen?

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!