Mening - Betalen registratie

  • Beste,


    Voor een nieuw project zou ik graag jullie mening hebben over het betalend registreren.


    Het bedrag voor registratie zou zijn: 5 tot 10 euro (Wordt nog bepaald bij de kostenraming)


    Inhoud van de website:
    Ik kan hier nog niet veel over vrijgeven maar ik zal de inleiding van de website geven.


    ********** werkt met een profesioneel team om jouw aan een passende baan te helpen, schrijf je snel in en ontdek jouw mogelijkheden.


    De website functioneert eigenlijk als een soort zoek middel voor zowel werknemers als werkgevers.
    De werknemers betalen 5 - 10 euro bij registratie, wat snel terug verdient kan worden bij het vinden van werk op de website.
    Tevens zullen bedrijven ook een kleine kost betalen bij het plaatsen van aanbiedingen.


    - Graag jullie mening -

  • Eeyk, het is geld betalen om werk te zoeken.
    Tevens zal de website samenwerken met enkele grote bedrijven, die kwaliteit uitstralen. Bovendien moet de website dit ook, en wat is 5 of 10 euro om goed werk te vinden?
    Die 5 of 10 euro heb je het eerste uur al terug verdient.


    Ook hoop ik zo een bepaalde keuring aan de website te geven, omdat je moet betalen zal het een goed systeem zijn en zal ik zeker werk vinden.
    Dit is de redenering.

  • Ik weet het niet, heb zelf paar maanden zonder werk gezetten en elke site lijkt het zelfde. Je komt overal de zelfde vacatures tegen dus zijn ook nooit sites die er uit springen.
    Als je werk zoekt kom je ook automatisch terecht bij het uwv die ook vacatures genoeg hebt liggen. Ik had dan ook zo weer werk.
    Ik zou dan ook nooit geld betalen om aan werk te komen omdat mijn mening is dat vacatures overal zijn te vinden.

  • Citaat van Joyeria

    Eeyk, het is geld betalen om werk te zoeken.
    Tevens zal de website samenwerken met enkele grote bedrijven, die kwaliteit uitstralen. Bovendien moet de website dit ook, en wat is 5 of 10 euro om goed werk te vinden?
    Die 5 of 10 euro heb je het eerste uur al terug verdient.


    Ook hoop ik zo een bepaalde keuring aan de website te geven, omdat je moet betalen zal het een goed systeem zijn en zal ik zeker werk vinden.
    Dit is de redenering.



    Zo iets als : http://www.banen.nl/
    en zo iets : http://www.nationalevacaturebank.nl/


    ah dan snap ik het ik vond het al raar geld betalen om te mogen werken .

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!