Goede host gezocht

  • Hey,


    Momenteel zit ik bij Versio, gewoon een uitstekende host, echter is hun firewall te scherp ingesteld. Als een speler op mijn maffia spel te snel een aantal pagina's opent of een aantal keer op F5 drukt, wordt de bezoeker verbannen voor een aantal minuten van de server.


    Dit is erg irritant bij een maffia spel en ook zeker niet leuk voor de leden. Ik zoek dus een host die hun firewall minder scherp heeft staan, dat je dus niet al gelijk na 10 refreshes verbannen wordt.


    De host die ik zoek moet het volgende hebben:


    - Cronjobs.
    - Genoeg GB dataverkeer.
    - Een firewall die minder scherp staat.
    - Goede uptime.


    Kan iemand mij opweg helpen?


    MVG.

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Ik zit bij sz-hosting.eu
    Ik heb voor 14 euro p/j met btw erbij 75 GB dataverkeer, 7,5 GB schijfruimte, onbeperkt van alles en 10 domeinen hosten.
    Zeker een aanrader :)!

  • Rapifia heeft juist een goede firewall, ik heb er al zovaak opgestaan. Bijvoorbeeld 1 proxy/curl iets en je staat op de ban lijst. Ram je paar keer F5, ban lijst.

  • Citaat van Reza

    buffy


    Heb zelf niet veel problemen hiermee gehad.
    Druk zelf regelmatig op de F5 button bij updates op mijn site:P


    URL:
    rap*ifia.nl => zonder asterisk.


    Ik kan zelf ook 1000x op F5 drukken zonder ban omdat ik de eigenaar ben.

  • Raar, want de firewall van Rapifia staat wel zo afgesteld :)
    Ik stond om de haverklap op die firewall. Bij SZ-Hosting had ik het niet, dit is dus ook de reden dat ik daar ben weggegaan. Voor de rest was Rapifia wel een goede host, de aller eerste waar ik ben geweest.

  • Citaat van buffy


    Ik stond om de haverklap op die firewall.


    Ander woord voor k*t hosting.
    sz-hosting.eu -> Website werkt niet goed -> Afgeraden.


    Ikzelf ben een lange tijd klant geweest met meerdere websites bij Antagonist.nl.

    Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

  • De website is onder constructie, ik had ze een mail gestuurt en ik had mijn hosting binnen 2 uur. Ze hebben nog persoonlijk contact opgenomen met mijn msn om zich te verontschuldigen.

  • Citaat van buffy

    De website is onder constructie, ik had ze een mail gestuurt en ik had mijn hosting binnen 2 uur. Ze hebben nog persoonlijk contact opgenomen met mijn msn om zich te verontschuldigen.



    Hosting online gooien terwijl de website nog onder constructie is -> Afgeraden, verre weg van professioneel.

    Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

  • Citaat van markisoke

    Rapifia zet je niet zo heel snel op de banlijst hoor.
    Wij zetten alleen mensen op de banlijst die 5x in een minuut verkeerd inloggen, bijvoorbeeld op DA of op ftp.


    Je website rapifia.nl doet het niet? Ik krijg wel je IP door van de DNS strengholt, maar krijg geen response.

    Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

  • Om geen reclame te maken maar de feiten even op te lichten:
    Rapifia plaatst alleen mensen op de banlijst bij teveel foutieve login attempts. Dit is zo gedaan om de veiligheid van onze klanten te waarborgen. Mocht je toch zomaar worden verbannen (bij 2x F5) dan kunnen we je op onze whitelist zetten, op voorwaarde dat er geen rare dingen vanaf jouw IP komen (hack attempts e.d.).


    Er zijn de laatste tijd een aantal narigheden in ons datacenter voor onze eigen website. Deze draait echter op een hele andere server dan waar onze klanten op staan (zelf een geheel ander datacenter) dus de downtime van klanten is dan 0,0, het is alleen ons klantenpaneel en de main websites (rapifia.nl, rapifia.de, rapifia.be en rapifia.co.uk).


    Hopelijk heb ik het een en ander duidelijk verwoordt.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!