• Zet effe met een probleem. Is misschien wel simpel op te lossen maar kan het effe niet vinden cq zien.


    Ik wil, als ze op een plaatje klikken dat de naam in de input komt.


    Dus b.v.


    plaatje1 = ik
    plaatje2 = heet
    plaatje3 = jantje
    (etc)


    Nu komt de naam wel in de input maar zodra je weer een ander plaatje klikt komt die naam te voorschijn en dat wil ik niet. Ik wil dat de namen in de input blijven staan totdat je de submit button drukt.


    Iemand een idee hoe ik dat kan doen?
    Zal wel simpel zijn maar kan gewoon niet het antwoord vinden :?:


    Bedankt alvast

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Nou wil dus als je b.v. op plaatje 1 druk dat ie ik laat zien in de input. Dat doet ie wel.
    Maar ik wil dat als je daarna b.v. plaatje 3 klikt, dat ie jantje er achter zet, zonder dat ie ik wist.


    Dus dan krijg je in de input dus: ikjantje


    te staan. Dus de input moet ie niet leggen als er nogmaals gedrukt wordt maar moet ie achter de eerdere antwoord zetten.

  • Citaat van Ferhat.Remory

    jquery...


    Wat Ferhat zegt. Jquery zal dit probleem makkelijk voor je moeten op kunnen lossen.

    Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080



  • Klopt helemaal... Jquery, hmmm daar heb ik niet veel mee.
    Heb daar al beetje lopen zoeken maar voorbeelden van wat ik wil kan ik niet echt vinden....
    Maar eens verder denken 8-)

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 18.06.12 13:20:21:
    Oke gooi topic maar dicht, ik vraag het wel anders.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!