Hostslim goede hoster?

  • Hallo allen,


    Omdat ik opzoek was naar een shared hosting met 150 GB dataverkeer, plus 1,5 gb schijfruimte kwam ik bij Hostslim.nl uit. Dit kost echter 1 euro per maand, maar is deze wel snel en stabiel? Ik wil ENKEL bij Hostslim. Is dit dan wel een verstandige keuze?


    Willem: Topic verplaatst naar Hosting categorie.

  • Eigenlijk moet je nooit naar een grote hoster gaan (vind ik hoor)
    Als ik een maffia spel wil gaan beginnen (bijvoorbeeld) dan ga ik naar een grote maffia game eigenaar en vraag ik hun of ze hosting verkopen hun hebben het meeste ervaring met dat soort hosting.


    Het zelfde geld voor andere dingen.


    Hostslim weet niet wat je host en hebben het meestal al te druk met de boekhouding en onthoud dat het allemaal heel professioneel over komt, MAAR DAT IS HET NIET.


    Zo was er een hoster die zeer professioneel over kwam tot dat ik werd opgelicht door iemand die een domein niet gaf en juist bij hun stond het domein. De eigenaar van die site woonde 20 meter van me vandaan dus ik naar de straat gegaan en ja hoor bestond het huis nummer niet ^o)


    Kom nu even niet op de naam Willem zat bij hun geloof ik.

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 17.06.12 00:02:57:
    Weet het al weer vinzei® was dat:p

  • Even als tip:
    Kijk niet naar ervaringen van bijvoorbeeld Webhosters of ISPGids. Vaak worden klanten geforceerd (of (indirect) beloond) om een goede ervaring te plaatsen, of worden negatieve ervaringen verwijderd. Als je een echt objectief beeld wil hebben dan zul je het moeten vragen aan klanten die er daadwerkelijk zelf bij hebben gezeten.


    Ook kan het zijn dat webhosters door de tijd heen wijzigen. Bijvoorbeeld WJSolutions. Vroeger richtten zij zich alleen op webhosting en domeinnamen en vond ik de prijzen relatief duur, maar sinds kort is alles omgegooid en is de prijs/kwaliteit verhouding boven gemiddeld daar.


    Ervaringen van klanten die dus meer dan een/twee jaar oud zijn, kun je dus ook niet meer objectief noemen.


    Verder veel succes! En ik zou ook even kijken of een VPS je niet beter schikt, aangezien zoveel dataverkeer op een shared bijna niet voorkomt. Waarom heb je eigenlijk zoveel nodig?

  • Ik heb een goede hosting.
    euro1 per maand 250gb bandwidth en schijfruimte 2,5 gb / per maand
    Goede support en Goede ondersteuning en goed qua betalingen sturen.


    Website is in die 3 jaar 2x offline geweest.
    1x voor een verhuis (na middernacht een paar uur) en 1x door een enorme ddos aanval (binnen de paar uur hadden ze de ip's veranderd en geen problemen meer)

  • Citaat van Reza

    Fitim:


    Versio is inderdaad ook goed alleen is daar de service iets minder.



    Dat ben ik toch niet met je eens :p
    Ik heb al mijn website's en opslag daar lopen en nooit geen problemen, mocht er wel wat zijn word ik altijd goed en snel geholpen.

    Postcounter: 100 - 200 - 300 - 400 - 500 - 600 - 700 - 800 - 900 - 1000

  • Citaat van r-mulder

    Dat ben ik toch niet met je eens :p
    Ik heb al mijn website's en opslag daar lopen en nooit geen problemen, mocht er wel wat zijn word ik altijd goed en snel geholpen.


    Idem ditto hier.


    Verder, upload je video's extern.. Ik had een download staan op men site, werd op een nacht 7500 keer gedownload, host offline. Dus .. Watch out:p

  • Fitim , Ik vind dat juist wat te inpulsief benoemd. Waarom vind jij de support minder worden, aan de hand van wat haal jij dit ? Ze hebben mij nog nooit 1 min te lang laten wachten of iets wat mij tegen de zin in gaat. Op isp reactie's staat ook nergens dat hun support wat min is ?



    Ik vind het eigenlijks maar een beetje onzin ze zijn een prima provider voor een scherpe prijs en met toch al meer dan 80.000 domeinen ! Als ze echt zo een slechte support hadden waren het er naar mijn mening niet meer dan 500 geweest.


    Onderbouw je reactie eens ?

  • Laat je ook zeker niet verleiden tot Amerikaanse hosting.
    Je bezoekers worden eerst de oceaan over gestuurd en dan weer terug.
    Heb een tijd lang daar websites proberen te hosten, maar elke site was gemiddeld 4 tot 5 seconden trager in laden dan hem in NL of BE te hosten!
    Voor je filmpjes kun je dit wel overwegen, aangezien deze minder snelheids kritiek zijn.


    Indien je dit zou willen testen, kan ik wel een hosting met onbeperkt traffiek en ruimte regelen voor je in Amerika.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!