Google one-stop

  • Google is enkele weken geleden begonnen met het uitrollen van one-stop, het meteen geven van informatie bij zoektermen.


    Als je in google.com zoekt op Marie curie, dan krijg je meteen informatie van marie te zien.
    Link:
    https://www.google.com/webhp?h…f3360c52&biw=1846&bih=846


    Nu begint Google dus wikipedia overbodig te maken.
    De vraag is welke sites gaan volgen...
    Binnenkort moet je geen sites meer bezoeken, vind je alles meteen in Google.


    Wat vinden jullie, goed of slecht?

  • Minder mensen gaan doorklikken? Ik wil mijn website wel op die manier rechts in beeld zien verschijnen. Als mensen echt informatie willen klikken ze best door. Daarbij, als ik bijvoorbeeld iemands leeftijd zoek klik ik al niet door omdat het meestal in het in Google weergeven fragment al te vinden is.

  • Citaat van BrokenTrack

    Zolang ze geen copyrights gaan schenden vind ik het prima :)


    Wat ging je doen als ze wel copyrights schenden dan?
    het opnemen tegen 900 advocaten?


    Wikipedia kunnen ze nooit overbodig maken ik en miljoenen andere zijn daar fan van.




    K.Rens.


    als je kijkt staat er gewoon bij bron : Wikipedia.
    ik zocht op freddie mercury :

    PHP
    Freddie Mercury was a British musician,
     singer and songwriter, best known as the lead vocalist and lyricist of the rock band Queen.
     As a performer, he was known for his flamboyant stage persona and powerful vocals over a four-octave range. 
    bron : Wikipedia
  • Misschien raar: Ik zie nergens staan bron wikipedia?
    Als ik klik op de link onder het plaatje word het plaatje enkel getoond. Wss kijk ik verkeerd, wijs even de plek aan?:$



    Voor de gebruiker is dit een stap vooruit. vraag, enter, antwoord gevonden. perfect!
    Voor de webmasters is dit geen mooie ontwikkeling, kans op minder bezoekers en dus ook minder inkomsten. Maar laten we eens rustig afwachten en kijken hoe dit uitpakt.

  • Citaat van R-Mijnten

    Misschien raar: Ik zie nergens staan bron wikipedia?
    Als ik klik op de link onder het plaatje word het plaatje enkel getoond. Wss kijk ik verkeerd, wijs even de plek aan?:$



    Voor de gebruiker is dit een stap vooruit. vraag, enter, antwoord gevonden. perfect!
    Voor de webmasters is dit geen mooie ontwikkeling, kans op minder bezoekers en dus ook minder inkomsten. Maar laten we eens rustig afwachten en kijken hoe dit uitpakt.


    Druk even alt+f en zoek naar wikipedia je vind het wel.



  • Hoe kom je erbij dat ze het tegen 1000 den advocaten moeten opnemen ? , ze doen niks illegaals google weet wat ze doen desnoods huren ze proffesioneel advies in hun zullen het echt niet verknallen.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!