2 Habbo domeinen

  • Slotje omdat deze discussie nergens meer over ging


    Laat ik jullie meebrengen dat StarHabbo MAG


    Is een geregistreerd fansite en heeft controle van Habbo CT gehad


    Met vriendelijke groeten,


    Maxsz

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Habbo domeinen zijn illegaal, net als dat pokemon in je domeinnaam ook illegaal is.


    Ik denk niet dat habbo zelf jouw het recht heeft gegeven om hun naam te gebruiken.

  • Citaat van Fils

    @sukel
    Kom dan met links van bewijzen en ga niet zomaar wat zitten schreeuwen.
    Als je bewijs levert is dit voor de toekomst makkelijker aan te pakken, een gil geven doet niemand iets aan.


    Dat hoeft niet? Op hun naam staat gewoon een copyright, het zou wel wat wezen als je zomaar iemand zijn naam mag gebruiken!


    Maarja, omdat je het vraagt, ik heb dit even van een site gekopieerd:


    Citaat

    In principe is het gebruik van een (bekend) merk te zien als een merkinbreuk waartegen de merkhouder kan optreden. Dit optreden houdt in dat de merkhouder kan verbieden dat zijn merk tegen zijn zin in wordt gebruikt. De merkhouder kan echter niet tegen elk gebruik van zijn merk optreden. Dit kan bijvoorbeeld niet wanneer u een geldige reden heeft om het merk te gebruiken. Dit geld in de offline-wereld, maar ook in de online-wereld, bijvoorbeeld bij domeinnamen.


    Bron: http://www.twinklemagazine.nl/…in-mijn-domeinnaam-gebru/


    Bron #2: http://www.iusmentis.com/merken/domeinnamen/jurisprudentie/


    Ik denk niet dat het gebruik van "starhabbo" als een geldige reden wordt gezien.


    Als je verder nog wilt reageren, doe dit dan via een PB, laten we verder niet offtopic gaan!

  • Dat geld dan alleen voor het 1e domein "starhabbo.nl" mits dit zonder toestemming is gedaan.
    Zolang Habbo zelf geen bezwaar indient tegen het domein mag je er gewoon gebruik van maken.
    Mocht je er een eigen Habbo hotel op starten heb je wel een probleem, maar informatie over Habbo mag wel op dat domein mits dit natuurlijk wel legaal is.
    Retropro.nl kan van alles betekenen en is geen geclaimde merknaam.



    Lijkt mij dus info genoeg om de verkoop toe te staan.

  • Citaat van Fils

    Dat geld dan alleen voor het 1e domein "starhabbo.nl" mits dit zonder toestemming is gedaan.
    Zolang Habbo zelf geen bezwaar indient tegen het domein mag je er gewoon gebruik van maken.
    Mocht je er een eigen Habbo hotel op starten heb je wel een probleem, maar informatie over Habbo mag wel op dat domein mits dit natuurlijk wel legaal is.
    Retropro.nl kan van alles betekenen en is geen geclaimde merknaam.



    Lijkt mij dus info genoeg om de verkoop toe te staan.


    Ik had het ook alleen maar over de habbo domein.


    OT: Weet dus waar je aan begint als je dit koopt.

  • Fils dat is jouw probleem als Google maatregel neemt met Hooge boete dan is je eigen schuld dus dat is hun eigen keuze;)

  • Graag zou ik het volgende melden:


    Habbo is een geregistreerd handelsmerk, waarbij na aankoop het domein kan geclaimd worden door Habbo.


    Bezin dus voor u koopt!


    ___________________


    Terug ontopic

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!