.:Pokemon source:.

  • Beste CriminalsPoint leden.


    een tijdje geleden zijn ik en *** een project gestart dat nu *** heet.
    We hebben een conflict gekregen waardoor ik ben ontslagen.


    Vrijgegeven
    Nu zie ik dat heel veel mensen de source hebben aangezien die al onderling is vrijgegeven.
    Nu denk ik "Waarom een paar mensen laten genieten die niet kunnen programmeren als ik meerdere mensen blij kan maken die wel kunnen programmeren?"


    Betaalsysteem
    De Pokemon source bevat een betaalsysteem.
    Deze moet je eruit halen omdat je volgens de voorwaarden van Nitendo niet mag verdienen aan hun producten.
    Indien je toch het betaalsysteem wilt houden moet je even contact opnemen met Nitendo en een uitzondering vragen.


    Is de source niet illegaal om vrij te geven?
    Nee,zoals ik al zei is de source onderling al vrijgegeven.
    Verder hebben nu zoveel mensen al de source waardoor het nu niet veel meer voor stelt.
    Er zijn nu wel 25 websites die op de Pokemon-Area source draaien.


    Demo
    Omdat veel mensen met een Pokemon site niet willen dat iedereen de source heeft en dat er geen concurrentie is moet ik de demo laten zien via PB.
    De demo die ik ga geven geef ik ten eerste niet aan mensen die al een Pokemon site hebben.
    En ten tweede,de demo die ik laat zien is niet van mij.
    De source die ik ga vrijgeven is wel een exacte kopie.


    Wat moet je doen nadat je het online hebt gezet.
    Als eerste overal de naam wijzigen(er staat nu overal nog Pokemon-Area).
    Verder moet je naar de map cache gaan en daarin zitten drie á vier tekst bestanden.
    Die moet je de bestands rechten 777 geven.
    Dit moet je ook met het bestand shoutbox.txt doen.
    Er zitten paar bugs in,verder is de source niet goed beveiligd en zal dit wel moeten gebeuren indien je een goed spel wilt hebben.
    Helaas had ik een goed administrator paneel maar helaas zit die nu op de huidige versie van pokemonstad.nl.


    Download
    Nu zijn we gekomen bij het deel waar je jezelf op verheugde....


    De download link:
    http://***


    SQL
    Het spijt mij maar ik moet nog de DB legen aangezien het nu heel groot is.
    Morgen of vandaag in de avond komt hij online.



    Ik lever wel support.

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • @raze
    ik heb de source allang alleen heb ik er nog niet naar gekeken, kreeg hem ongeveer een maand geleden gratis aangeboden van iemand alleen heb ik hem gedownload en op een usb gezet waar ik al mij sources neer zet die ik ergens vandaan haal. ik wil niet geenspireerd worden door een game die overal draait, dan is het geen uniek spel meer namelijk.

  • Victini,paar dagen geleden wou je zelf deze vrijgeven.
    En onderling is deze al gegeven,je hebt hem zelf ook weg gegeven.


    Nu zijn super veel mensen in het bezit van de source,ik denk dat dit zo beter is.


    [offtopic]Kom op MSN.[/offtopic]

  • Wie ben jij om te zeggen dat deze is vrijgegeven ? Heb je enig bewijs dat jij de eigenaar / developer ben die dit heeft ontworpen?

    PHP | SQL | JavaScript | jQuery | Ajax | Linux | CentOS | Windows | Mac OSX | C# | ASP.NET MVC3| HTML | CSS

  • Maikel,source is al vrijgegeven door andere mensen.
    De eigenaar heeft de koper bedrogen en de source doorverkocht.
    Daarna heeft iedereen hem gekregen en is J. Visser er niet meer achteraan gegaan.


    De SQL komt er zo aan.


    Ik heb trouwens toestemming van K.Rens.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!