Developer voor het maken van scripts

  • Voor mij game ben ik op zoek naar verschillende ontwikkelaars die voor mij scriptjes kunnen maken voor mijn game.


    De scripts varieren van simpele tot uitgebreide varianten.


    Ik ben op zoek naar meerdere personen gezien ik een groot aantal wensen heb die op korte termijn gerealiseerd dienen te worden.


    Vergoeding per script ligt tussen de 2 tot maximaal 10 euro.


    Bij interesse zie ik de prive berichten graag voorbij komen zodat ik meer details kan geven.


    Alvast bedankt.

  • Noem eens een voorbeeld van wat er zoal gedaan moet gaan worden dat word vergoed met 2 tot 10 euro. ;)

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

  • Forum spam beveiliging
    Credit shop opleuken / uitbreiden
    Kooivechten script maken
    Roulette script
    Beloning voor actieve spelers
    Spelersherinnering
    Facebook login
    Tutorial script
    FAQ script
    Bel systemen uitbreiden
    Wedkantoor script maken
    Adviseur scrip maken


    En dit is nog maar een klein lijstje.


    Uiteraard worden meer details gegeven bij de opdrachten.

  • ik denk niet dat je dat voor 10 euro kan doen jah sommigen vast wel maar laat staan voor 2 maar ik wens u succes!


    kijk want een roulette script en kooivechten ik weet niet hoe uitgrbrijd u het wilt maar ik ben er altijd best eventjes mee bezig nu ben ik ook echt een beginnen maar goed


    dus eigenlijk wil ik als tip geven als je iets goede wilt iets meer uitgeven


    dit is maar mijn mening hoor en wat ik denk dus sorry als het fout is


    groentjes tim en succes ik hoop dat u het lukt!

  • Allemaal bedankt voor de reacties. Momenteel heb ik iemand gevonden die in ieder geval tot maandag een aantal scripts voor me aan het maken is. Nadat deze klaar zijn heb ik nog meerdere script projecten. Ik zal jullie dan een PM sturen met de punten die ik nog zou willen hebben en waar uit gekozen kan worden.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!