• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • ja dat krijg je erg lastig voor minder dan euro30..


    Hmm mischien kan ik je ergens doorverwijzen


    Woon je misschien vlakbij Barendrecht/Rotterdam?


    Mvg

  • Citaat van Luc

    Windows 7 is voor die prijs niet te koop. De kans dat je hem voor die prijs legaal vindt is zeer klein, en zal je ook
    niet zomaar kunnen controleren.


    zou deze goed en veilig zijn ?


    http://computer-software.markt…64-bit-in-een-pakket.html




    Nope woon in groningen

  • De prijs komt niet onder de 70 euro met Windows 7. Als je toch eentje vind is ie waarschijnlijk fake. Net zoals die van 17,50.


    Je moet wat betalen voor je legitieme software ;) Als je dat niet wilt, gebruik het dan niet of download het. Ik heb mijn Windows 7 Ultimate versie ook netjes voor 200 euro gekocht.

    Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

  • Indien je student bent. slim.nl
    Sommige scholen doen mee aan de msdn van microsoft zoals mijn school kan je hem gratis downloaden met licentie.


    Uhm voor de rest zou ik niet weten waar je het kan vinden legaal. als je het via marktplaats doet zijn ze meestal meer als 3x gebruikt waardoor je het risico loopt dat die licentie op de blacklist komt.

  • Je kunt opzich het eerst illegaal downloaden en deze gebruiken en zodra je denkt van dat je hem wilt aanschaven en kan aanschaven dat je hem dan koopt. ;) Ik doe exact hetzelfde met spellen, alleen dan download ik het eerst, kijk ik of ik het leuk vind en dan koop ik hem misschien.

    Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

  • Dat is niet slim om dat zo hier te posten.
    Een maat poste op Facebook van een gtedownloade film..
    Politie piek LP in beslag
    Al is het dan voor eigen gebruikt dat blijf verboden als der achter komen heb je het spek aan je been

  • Crimz,


    Maak iedereen is niet zo bang met je halfbakken lappen tekst.
    Je mag gewoon gratis downloaden en vermelden zonder enig gezeur zowel op facebook, als criminalspoint als elk ander medium.


    Maar back ontopic.
    Een windows 7 legaal zul je niet vinden via marktplaats of slim voor goedkoper dan 30,-. Dat kan gewoon niet.


    Verder tip 2:
    Je maakt designs voor 10,- ? Krik dat eens omhoog man, dan heb je met 2 designs windows ultimate als je wilt (2x 100,- voor een design).


    Tip 3:
    Geen handel drijven op criminalspoint, hier wil iedereen schijntje voor een schijntje. En betalen ze geen waarde voor een website. Omdat hier allemaal jonge jeugd zit.


    Tip4:
    Sitedeals.nl is een website waar je aan designcontests mee kan doen, indien je goed in designen bent kun je daaraan mee doen, iedere contest heeft wel een prijzenpot van 200 - 350,- gegerandeerd uitkering als je winnaar bent :)


    Nog meer tips?
    Stuur maar een PM.

    1) Eigenaar & CEO // iSenses
    2) Eigenaar & CEO // HoodGangster
    3) Co-Owner & Captian @WMCity V3.

  • Zo en zo moet je nooit windows op marktplaats kopen.


    dit is wat ik voor je kon vinden het goedkoopst dan, je kunt ook wachten tot windows 8 dan word windows 7 goedkoper.


    http://www.alternate.nl/html/p…Premium_64-Bit_NL/825252/?



    Nog een reden om het niet te vertrouwen is omdat er iedere 4 regels staat dat het geen illegale Cd is.



    hier nog eentje van 58 euro dat is echt het limiet.
    http://nl.bruneautech.com/upgr…ome-premium-nl/4WC-00011/


    misschien dat je nog ergens een oem kan vinden/.


  • Daar leest iemand niet goed zo te zien. De laatste link: Upgrade Win 7 Starter (goedkoopste pakket, staat gelijk aan meuk) naar Home Premium.


    [offtopic]Zo en zo? Sowieso bedoel je?[/offtopic]


    Voor dit soort dingen vind ik het zoeksysteem van Tweakers geniaal: http://tweakers.net/pricewatch…5lBdcmjJm9cvlwpsvVqJinaY3


    Dan zou de bovenste het goedkoopst zijn in principe en dan heb je nog keuze per product uit meerdere betrouwbare winkels (let op rating) http://tweakers.net/pricewatch…-sp1-(nl-oem-64-bit).html

    Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080


  • U weet toch dat het illegaal is ??
    En ja 9/10 doet dat inderdaad....
    Maar gy weet toch dat ze daar tegen woordig zwaar op controleren ??
    andres verdienen die menekes ni genoeg door allen wat rond te rijden en bonnetjesmaken :)

  • Downloaden is niet illegaal. Ik herhaal downloaden is NIET illegaal. Het uploaden van copyrighted content is wel illegaal. Daarnaast is het illegaal om content te gebruiken zonder dat hier de benodigde licenties voor zijn aangeschaft. Dus stel je hebt een licentie voor een spel (e.g. Call Of Duty 2), dan mag je deze gewoon downloaden en gebruiken.


    Er word daarnaast meestal niet bij de end users die zo nu en dan wat downloaden, maar bij de end users die echt aan één stuk door downloaden. Zo is de terabyte aan spel installaties op mijn computer allemaal gedownload, maar ik heb wel voor alle spellen een licentie (en deze staan ook netjes opgeslagen in een map)

    Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!