script zoals maffiacreator

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • ik zoek een script dat hetzelfde doet als maffiacreator maar niet van maffiacreator is zoals maffiastarter.nl hoe duur zal zo'n script zijn?

  • Citaat van brentvdh

    + 75.000 euro als je zoiets als mijnmaffia wil laten maken. Vanaf 0 gescript en ontworpen...


    En dan maak je nog altijd geen succes ...


    Mijnmaffia is veel te groot, zelfs K.Rens kon ze niet aanpakken met OGM.

  • Inderdaad, van dat budget moet je het ontwerp van de hoofdsite laten maken, ontwerp van de maffialayouts, script hoofdsite, script maffiasites en de promotie.


    Die 75.000 euro is een schatting, maar volgens mij geen kans op succes.
    Het heeft alleen kans op succes als je de website ziet, meteen denkt... hiervoor wil ik mijnmaffia opgeven.


    Concurrentie is te groot...

  • Citaat van crimz

    mafiasarter is een ^paar weken geleden aangeboden voor 800..
    Om de eigenaar geen tijd meer had..


    een source zoals dit is nergens te vinden ook niet gratis :s


    Gratis ? JAWEL


    Als je leert scripten en Designen ;) bam is tog gratis ?

  • Ja, als je het zelf bouwt is het gratis.
    Maar zoals de anderen al zeggen, als je dat zou bouwen krijg je het project waarschijnlijk niet eens van de grond, omdat de concurentie gewoon te groot is.

  • Dat is niet helemaal waar.
    Tuurlijk maffiastarter wordt niet zo groot als Mijnmaffia maar ik doe niet veel eraan maar er komen wel leden.
    Indien je het goed aanpakt komen er van zelf leden;)


    EDIT:
    Bij aankoop krijgt u het domein erbij aangezien dit bij de licentie hoort.

  • Citaat van crimz

    mafiasarter is een ^paar weken geleden aangeboden voor 800..
    Om de eigenaar geen tijd meer had..


    een source zoals dit is nergens te vinden ook niet gratis :s


    Een source zoals maffiastarter gaat u toch niet vergelijken met mijnmaffia? Maffiastarter heeft geen aantrekkelijke landingspagina en heeft slechts enkele layouts die niet echt van hoge kwaliteit zijn.


    Dit zijn dan nog maar enkele puntjes die ik vlug wou opschrijven, als je verwisselt tussen beide websites zie je toch al meteen een groot kwaliteitsverschil...


    Ik wil de eigenaar niet afbreken, maar wil gewoon even duidelijk maken dat mijnmaffia toch wel 5 niveau's hoger is dan maffiastarter

  • Citaat van brentvdh


    Een source zoals maffiastarter gaat u toch niet vergelijken met mijnmaffia? Maffiastarter heeft geen aantrekkelijke landingspagina en heeft slechts enkele layouts die niet echt van hoge kwaliteit zijn.


    Dit zijn dan nog maar enkele puntjes die ik vlug wou opschrijven, als je verwisselt tussen beide websites zie je toch al meteen een groot kwaliteitsverschil...


    Ik wil de eigenaar niet afbreken, maar wil gewoon even duidelijk maken dat mijnmaffia toch wel 5 niveau's hoger is dan maffiastarter


    daarom probeer ik die te krijgen en zelf op te krikken

  • Indien u dat wil proberen:
    - maffiascript uitbreiden
    - nieuwe kwalitatieve layouts
    - nieuw en modern design voor het CMS systeem
    - nieuw design voor de landingspagina


    Succes verder

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!