Gezocht lijst met emails

  • Lijsten met e-mail adressen is vertrouwelijk, en strafbaar wanneer het doorgegeven word aan een dergelijk persoon ;)

  • Citaat

    Lijsten met e-mail adressen is vertrouwelijk, en strafbaar wanneer het doorgegeven word aan een dergelijk persoon ;)


    Dit hangt er vanaf, als jij een website (misschien wel onbewust) toestemming hebt gegeven om je email adres door te geven aan derden, dan mag dit gewoon volgens mij 8-|

  • Dan nog is het zwaar irritant. Mijn email staat ook in 1 of andere lijst die is verkocht of zo terwijl ik nooit toestemming heb gegeven. Ik heb zelf rond de 60.000 Nederlandse e-mail adressen in een lijst, nee die krijg je niet aangezien ik ze ook niet allemaal even legaal heb bemachtigd. Tevens waarom zou ik andere mensen een steuntje in de rug bieden wanneer het gaat om spammen?


    Als bij een registratie formulier toestemming moet geven moet dat ook op het formulier zelf staan (dus niet in de algemene voorwaarden) anders is het alsnog ongeldig.

  • A.U.B niet vragen waarvoor ik het nodig heb.


    ik vraag het lekker wel , waarvoor wil je het eigenlijk voor gaan gebruiken is het nuttig en wordt het is , gebruik je het niet voorbeeld voor een click spelletje ?

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!