Promotiestunt

  • Hallo,


    Voor mijn webshop http://www.superhoesje.nl ben ik opzoek naar een goede promotie actie! Heb jij een gaaf idee, of heb je een idee en je wil er zelf aan mee werken? laat het dan hier weten!


    Ik hoop dat er mensen zijn die het wat lijken om een gave promotiestunt te maken.


    Het creatiefste idee, die ook effectief zal zijn, zal beloond worden met 5 euro!


    Mvg,
    SvenB

  • Je verkoopt telefoonhoesjes, dan moet je in die richting verder denken.
    Je kan bijvoorbeeld elk verkocht product een nummer geven, die ergens opgeslagen wordt.
    OP bijv. het einde van de maand hou je een grote trekking, met alle nummers van de verkochte producten.
    Het winnende nummer wint dan een gsm (indien je budget groot genoeg is).

  • Ik zou de prijsen eventueel hoger zetten met een streep door dat het lijkt alsof je korting geeft.
    Zo zouden ze normaal gezien sneller bestellen en zou de winst groter moeten zijn.

    PaySafeCard te koop van 10EUR Voor slechts 8EUR paypal
    Geintereseerd?
    PM maar ;)


    Zoek je dutchleader?
    Stuur dan gerust een pm, bijna altijd op voorraad!


    Met vriendelijke groeten,
    Randy105a

  • Citaat van randy105a

    Ik zou de prijsen eventueel hoger zetten met een streep door dat het lijkt alsof je korting geeft.
    Zo zouden ze normaal gezien sneller bestellen en zou de winst groter moeten zijn.


    Sorry maar in mijn opzicht is dit klanten bedriegen? En als startend bedrijf is dit iets wat je zeker niet kan/mag doen, zelfs ook niet later.
    Je zal er alleen maar een slechte naam door krijgen als klanten het merken.

  • http://www.lviphonecovers.com/
    Kijk hier maar.
    Iemand van school wil dat ik daar 1 bestel omdat juist zo iets gedoorstreept staat.
    Klanten bedrieg je zoizo al omdat je dit duurder verkoopt dan aankoopt.
    Zei zien dat ook niet als bedrog omdat zei ook niet weten hoe de beheerder er aan komt.
    Waarom zou je dan niets doorstrepen?
    Ik zie hier geen bedrog in je bedriegt hier niemand of niets mee.
    Het is gewoon een grotere omzet voor de beheerder in mijn ogen.

    PaySafeCard te koop van 10EUR Voor slechts 8EUR paypal
    Geintereseerd?
    PM maar ;)


    Zoek je dutchleader?
    Stuur dan gerust een pm, bijna altijd op voorraad!


    Met vriendelijke groeten,
    Randy105a

  • Ik las laatst dat de Samsung galaxy S3 31 mei uitkomt.
    Misschien een idee om daarvan al hoesjes te zetten?


    [offtopic]Tevens zie ik alleen telefoon hoesjes? Probeer ook tab hoesjes?[/offtopic]

  • Citaat van eeyk

    Laat bezoekers hun eigen hoesjes ontwerpen de winnaar krijg zijn hoesje en zijn hoesje word verkocht.


    of denk ik nu te verna.


    Wel, ik wil niet in zijn plaats antwoorden of jou idee afkeuren maar ik denk niet dat hij ergens zwarte hoesjes ergens kan laten ombouwen.
    Hij koopt het volgens mij zelf van de webshop dealextreme.

    PaySafeCard te koop van 10EUR Voor slechts 8EUR paypal
    Geintereseerd?
    PM maar ;)


    Zoek je dutchleader?
    Stuur dan gerust een pm, bijna altijd op voorraad!


    Met vriendelijke groeten,
    Randy105a

  • Bv 2 hoesjes betalen is het 3e gratis.


    Je hoeft je klanten niet te misleiden met slappe en slechte verkoopstrucjes.


    of je doet bv:
    2 kopen is de 3e aan - 50%


    Je kan ook altijd een soort wedstrijdje organiseren.


    Bv:


    zorg voor 10 vrienden/familieleden een goed koopje.
    en krijg 2 hoesjes naar keuze gratis.


    Of zoals ze altijd zeggen maar ik vind het persoonlijk zeer slecht.


    Je doorstreept b 7.99 euro
    en maakt er 5.00euro van "de zogezegde korting".


    Maja KAN je achteraf enkel problemen mee krijgen.

  • Als je al veel bezoekers hebt gehad dan zou ik dit niet meer doen de 'zogezegde korting.'


    Omdat mensen je prijzen al hebben gezien en daardoor zou je de prijs niet meer kunnen ophogen en de 'zogenaamde korting' kunnen laten zien.


    Tevens vind ik het idee van Joyeria erg goed.

  • Als je klanten wilt behouden, let dan niet alleen op promoties maar ook op uw taalgebruik. Ik deed je promotie open, 3 zinnen, 3 uitroeptekens... Klinkt niet gezellig.


    Af en toe acties van verzendingskosten gratis, of tijdelijk bij aankoop van 2 hoesjes een derde gratis (goedkoopste gratis dan), gratis schermbeschermers of een spaarkaart enzoverder..

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!