maffia lay-out

  • beste leden van criminalspoint,


    ik zou graag een kleine contest houden om een maffia lay-out te maken
    ingame + outgame


    ik verwacht niet van jullie dat jullie je uitsloven hiervoor want zou ze dan bij criminalspoint later ter download zetten..


    hier een voorbeeld;


    -bendes.nl


    Met vriendelijke groeten Robin

  • Ben je serieus?


    Citaat

    ik zou graag een kleine contest houden om een maffia lay-out te maken
    ingame + outgame


    dan mag je toch wat gaan betalen...


    Citaat

    ze dan bij criminalspoint later ter download zetten..


    zo werkt dat niet...

  • Dit gaat weer over de gratis "stuff" voor cp.
    De bedoeling is gewoon net als je kunt zien dat er weer wat bij komt voor leden zodat ze dit kunnen downloaden.
    Dit is heel handig voor leden die niet kunnen designen.
    Ik gok dat hier een goede uitleg staat voor de mensen die dit dus niet willen doen reageer niet en laat het voor wat het is

  • Als leden niet kunnen designen en coderen / inbouwen dan word dit gegarandeerd een ramp 100 den topics over hoe je dat nou er in moet bouwen. De meeste kunnen bijna niks hier aleen een criminalspel op een host gooien, Dus laat staan dat er iemand hier serieus een layout gaat inbouwen die gratis word gemaakt ?


    Je moet het ook nog slicen en basen he !

  • Idd, veel free stuff is wel leuk en goed voor cp zelf.
    Maar het inbouwen enzo ervan is nog steeds iets dat niet iedereen kan.


    We kunnen niet alles gratis krijgen offcourse;
    Maar als er wat free stuff extra is zou het zeker zeer leuk zijn.


    En als mensen een beetje googlen dan kan je mss zelf al wat leen inbouwen, designen, slicen etc etc etc.


    Voor de rest:
    als je idd een contest gaat houden voor dit soort dingen.
    Dan zal je hoog in de kosten vallen.


    Ik had hiervoor vorige keer een soort van contest willen maken.
    Maar achteraf gezien is het niet echt praktisch.


    We kunnen misschien later wel eens kijken voor een contest.


    Verder kan ik je altijd wel helpen met je php.
    Ik ben er zelf niet echt een super goede in, maar ik wil altijd wel wat bijleren :d

  • Nouja Cas,
    Sommige mensen hebben nog een oud design liggen en zijn niet "gierig" en geven dit dan vrij. Of ze krijgen het niet verkocht het zelfde.


    Het kan ook dat iemand straks zoiets heeft van ik wil men portfolio uitbreiden en doe dit project voor niks voor de leden van cp

  • Citaat van brandon192

    Nouja Cas,
    Sommige mensen hebben nog een oud design liggen en zijn niet "gierig" en geven dit dan vrij. Of ze krijgen het niet verkocht het zelfde.


    Het kan ook dat iemand straks zoiets heeft van ik wil men portfolio uitbreiden en doe dit project voor niks voor de leden van cp



    Even voor de duidelijkheid wil ik zeggen dat ik niet gierig ben. Ik ben alleen kritisch over dit soort dingen.

  • Het gaat er niet om of je gierig bent of niet, mensen besteden tijd aan een design en als iemand dat design niet wil vrijgeven betekent het niet dat diegene "gierig" is.


    Vind het ook belachelijk dat jullie over dit onderwerp doorgaan, het topic gaat over of iemand er een wil maken.


    Wil je dat niet dan hoef je ook niet te reageren lijkt me, er staat niet "wil iemand hier de beste negatieve reactie plaatsen".


    Ik ga morgen avond even kijken tussen mijn lay-outs of ik wat heb liggen ;)

  • ik snap niet dat je hier een contest van maakt en dan zegt dat het later op cp komt te staan, het is goed dat je mensen actiever wilt maken hierin maar ze kunnen het toch zelf uploaden naar de downloads?

  • Hij maakt er toch ook geen contest van?


    Hij vond het een idee om er een contest van te maken?
    Uiteindelijk is zijn vraag of iemand een layout kan maken voor hem.


    Om een contest te organiseren moet je trouwens eerst toestemming hebben van een moderator.
    Geen toestemming is een extra gesloten topic tot je die toestemming wel krijgt :d.


    Edit L.Groot: Zo, post even leesbaar gemaakt en tenenkrommende grammatica fouten eruit gehaald. Ik speel niet graag Nederlands docent maar zo nu en dan vind ik het wel leuk ;). Gelieve hier in het vervolg op te letten. B.v.d.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!