scource ?

  • zoek in je admin scripts wat je er voor nodig hebt om admin te worden meestal heet dit rank level of wat dan ook maar gewoon even zoeken. Staat ook wel als het goed is in je index.php bij het admin menu : if $level = > 255 ......

  • kijken naar de IF in een admin script meestal inderdaat

    PHP
    if($data->level == 255)


    tip: gebruik CTRL+F en dan kan je zoeken bij apple CMD+F maar zoek niet naar

    PHP
    if($data->level == 255)


    maar gewoon naar

    PHP
    $data->level


    dit moet je doen omdat de == staat voor is gelijk aan en sommige source gebruiken weer >= dit betekend als hooger of gelijk aan is en omdat het level dus 255 anders kan zijn


    dan ga je naar phpmyadmin of gewoon naar je database (mysql) en verander je bij [users] of users table jou naam verander je de leven in het juiste leven


    ik hoop dat ik het zo goed heb uitgelecht en dat u het snapt en er iets aan hebt want dan heb ik eindenlijk iemand geholpen


    groetjes tim
    sorry als het niet goed is uitgelecht ik leg voor de eerste keer iets uit ongeveer dan

  • nou ik heb dus mijn level naar 225 gezet in phpmyadmin en een nieuwe beheerder toegevoegd met level 225.
    Ik log daar mee in...
    Ik ga naar de admin file en ik krijg een lege pagina..
    Hoe kan dat ??


    Edit by L.Groot: Gelieve in het vervolg de post leesbaar te maken, bij deze heb ik dat gedaan. Volgende keer weer niet doen is een banpunt.

  • Hier zou een fout zitten nwant krijg grijze pagina maar waar ??









    Hoe komt dat ? IP ban werkt wel..
    Hoe kan ik btw als je inlogt op mijn game staat er clan maar daar staat niks onder en algemeen ook niet...
    Maar waar kan ik de lay-out vinden ??
    alle niet de css he..
    ik heb nog een maffia script maar daar zitten vele bugs in..


    heeft ook iemand een script zodat mensen een test acc hebben dus nog niet moeten regestreren maar zo kunnen in de game gaan via een test acc ??


    MVG


  • Hier zou in meeste misdaat pogingen op line 120 een fout met de mysql zijn ??

  • in het script staat als level 225 is exit; dus weergeef verder onder die if niks dus


    nu kan je == in != dan betekend is niet gelijk aan veranderen
    dan kunnen alleen leden met leven 255 op die pagina komen de andere legen krijgen een legen pagina te zien


    dus verander dit

    PHP
    if($data->level == 255) exit;


    in dit als je wilt dat leden die de pagina niet mogen bezoeken een legen pagina krijgen

    PHP
    if($data->level != 255){ exit; }


    en als je een foutmelding wilt wergeven als een lid zijn leven niet 255 is doe dan dit


    PHP
    if($data->level != 255){echo"U mag deze pagina niet bezoeken"; exit;}


    Dit zou het volgensmij moeten doen


    Groetjes tim sorry als het fout is of verkeerd is uitgelegd of niet goed

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!