Cp's Free Stuff

  • Beste Collega's.



    Zoals we allemaal wel eens een goede daad verichten vind ik het misschien wel tijd en leuk om er ineens een even een grote attentie aan te geven.


    We kunnen allemaal gratis stuff downloaden hier op cp.
    Scripts, Layouts, Sources... etc etc.


    Maar ik zat net te denken.
    Als we nu allemaal eens tijd zouden maken (indien mogelijk).


    Om allemaal zelf iets te maken maakt niet uit wat.
    Lay's, scripts whatever.
    En die dan allemaal bij de free stuff hier op ONS forum komen te staan.


    Die dat mensen dan achteraf gewoon kunnen downloaden.
    Ik vind wel, ok meestal maken we iets, dat eigenlijk "AFVAL" is, niet?;.. Ja toch.


    Is niet altijd even bugloos enzo.


    Laten we er nu allemaal gewoon eens werk van maken.
    Om toch kwalitatieve dingen naar boven te brengen. die gewoon gratis zijn. voor iedereen!.


    zo kunnen ook nieuwe mensne zien dat we er iets van kunnen.
    En is het ineens goed epubliciteit voor cp zelf.
    Zo kan er wat meer leven in cp geblazen wordne.
    En kijgen de ontwerpers/makers van de free stuff ook een leuk naamkaartje ^^



    Wat vind je ervan?.


    Ik vind het best leuk!.



    Laat het me weten aub!.




    Mvg,


    Jordi Hermans


    Toestemming van Willem

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Ik heb nog wel leuke stuff voor op criminalspoint , heb 10.000 flash spelletjes en 10.000 fonts van dafont alemaal uitgezocht. Voor de rest maak ik nog veel gradients en layer style's en nog meer leuke colecties.


    duizenden java snippets / php snippets / mysqli en MySQL snippets dus er komt wel wat leuks binnekort hier.

  • Jep idd, maar het zou echt leuk zijn, als iedereen hier kan aan deelnemen :d


    Mss als we een soort contest kunnen houden per categorie.


    BV
    Design: De persoon die het mooiste design maakt voor free stuff, krijgt iets, geld of whatever;


    Script(s): Beste script bv qua concenpt ofzo krijgt dan ook iets.


    etc etc etc etc etc;


    tutorials is ook altijd leuk. is zowiezo al free ma is altijd handig :d.
    dan krijgt die tutorial bv qua duidelijkste en overzichtelijkste uitleg enzo ook ene prijs :d



    Leuk toch? :s


  • Heb hem nergens om meer bezoekers zien vragen ? het gaat hier over gratis producten niet criminalspoint adverteren, er zijn best wel mensen die wat willen schrijven voor criminalspoint maar het moet niet te gek worden.:}

  • mss moet er zelf geen prijs zijn?
    gwn mensen die willen maken free stuff voor cp!.


    Simpel kort en eenvoudig.
    Voor de rest is het gewoon wacxhten op free stuff dat nieuw is

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 19.03.12 12:57:32:
    Ik kan ook enkele dingen die bestemd zijn voor clans droppen.
    Zo kan ik andere mensen die een clan hebben naar hier doorvewijzen.


    Ik heb het dan namelijk over de cms systemen voor clans.


    Webspell, clansphere etc etc etc.


    Designs genoeg, cms genoeg. en zo kan cp misschien ook groeien qua leden en kan cp misschien ook meteen uitbreiden.


    zo krijgt cp meer bekendheid. en word er terug leven in geblazen?


    Ik weet niet man. genoeg opties en ideeen.


    Enkel moeten we alleen in actie komen.


    en als de beheerders hiermee akkoord kunnen gaan. kan ik al meteen reclame maken voor cp (free) wel te verstaan.

  • Het is een community die zig vooral bezig houd met criminals , dus geen clan fan site. Het is wat onnodig om voor een clan hier een template te maken. Cms systeemen zijn gewoon gratis van het internet te downloaden dus waarom hier droppen ? Je begin post klopt ook niet helemaal over dat bugloos enzo , dat is gewoon wat onzinnig om te zeggen dat alles hier bug's fouten , lelijk is .




    Reclame voor criminalspoint maken ? dat mag maar waarom is het nodig ? Met dagelijks duizenden bezoekers is deze site wel goed genoeg dacht ik. Of je kan nog 3000 jongeren recruteeren die een maffia spel inelkaar willen zetten maar dit overlaten aan de leden van criminalspoint, omdat ze zelf vertikken om iets te leren.


    Als je iets wilt maken ? Wat houd je tegen het kan alemaal voor niks hier lijkt mij ? Maak je product en ga het uitgeven. Je kan hier hoguit wat criminals update's posten , of met zijn allen een standaard source inelkaar zetten en update's voor dat standaard spel maken.


    Verder zijn alle scripts wel wat verouderd maar ze werken nog wel,

  • Ik geef je aleen advies dat is waar je om vroeg tog ? En dat ik niks free wil geven dat is onzin ik ben ook bezig met 100.000 duizenden web benodigheden te plaatsen.


    offtopic : praat graag even wat meer abn het staat zo raar.

  • Inplaats van 'wellus, nietus' te houden is het niet handiger om een bepaald onderwerp te kiezen waar men zich mee bezig kan houden. En een deadline dat iedereen zijn deel moet inzenden. Dus een design contest met een bepaald thema of een scripting contest met als onderwerp 'beveiliging'.


    scarface: Je moet trouwens niet gaan praten over iemand anders zijn typ gedrag als dat van jouw ook niet helemaal in orde is. Daarnaast kun je daar iemand mee provoceren.

    Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

  • [offtopic]Dit topic is niet echt een battle meer, je kan dit beter laten verplaatsen naar offtopic of iets dergelijks.
    [/offtopic]


    Ik vindt het jammer dat criminals fanaat er niet meer is want anders had ik al de scripts en sources etc. wel willen overzetten naar CP er stonden toen veel leuke dingen op :P

  • Ik ben zojuist nog 44 oude sources tegen gekomen van criminals enzovoort die ergens in een stoffig hoekje van mijn harddisk staan. Mogelijk dat ik ooit de tijd neem om deze eens te uploaden.


    [Edit]
    Lijstje met sources die ik nog heb gevonden:


    666
    Al Pacino 2.5
    Armywars
    AVSP
    Bellocco
    Beyondthemaffia
    Blauw
    Bulletstar.net (2006)
    Coolcrime
    Cosagame.com
    Crimegame
    Crime-killer
    Crimelife
    Criminals
    Criminalsloco
    Criminals Rood
    Dark Warrior
    Darkstep
    Dutchcrime (2005)
    Elite avangers
    Famous Maffia
    FlashChat
    Gangsters4crime
    Gangwars Cammora
    G-Unit-War
    Maffia gang
    Maffiacity.nl
    Maffiaworld.be
    Masseria
    Q-star
    Realgame
    RPG Outgame Sponserd by Chill.Lyp.nL
    Swatcrime V3
    Time2kill.be
    Time4crime
    Vendetta_last
    Warzone.nl
    Weedwar
    Worldcrime


    en XtremeWar V2

    Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!