Verstuurd data niet

  • Beste CP'ers,


    Ik heb een query opgebouwd en haalt de gegevens uit de input velden, om ze vervolgens in de database op te slaan, nu pakt hij letterlijk ALLES! Behalve het adres van de woning, die schrijft hij niet weg!


    Ik kom er echt NIET uit gewoon! Ik kan er 20 keer overheen kijken maar ik zie de fout niet!



    Hopend dat iemand me kan helpen!

  • Hmm heel vreemd, ik zie ook geen fouten zo op het eerste gezicht.
    Maar ik zou wel iets anders scripten, want dit is voor jezelf niet erg gemakkelijk lijkt me.



    (Ik gok dat deze werkt, een en ander wat aangepast. Controleer wel even je veldnamen in je db. Kan zijn dat daar net een typfoutje inzit. Dat kunnen wij niet controleren)


    Dit is voor jezelf veel gemakkelijker, kan je zelf ook sneller je fouten opsporen:)

  • Ik zou de input wel door een check heen gooien. SQL injecties worden zo wel heel makkelijk.


    Trouwens post gewoon eens de SQL van je table match_eigenpand.


    Weet je zeker dat er een verbinding is met de server?



    Zet dit eens helemaal bovenaan in je script:

    PHP
    <?
    error_reporting(E_ALL);
    ini_set('display_errors', '1');
    ?>

    Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

  • Debuggen, en dat kan ook zonder debugger:


    1. Gebruik eens [func]var_dump[/func] om te kijken wat er precies in $_POST staat.
    2. Schrijf de query eens naar het scherm (echo) in plaats van hem naar de database te verzenden om hem te controleren.


    En als de resultaten hiervan je niets zeggen, deel de resultaten dan eens met ons.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!