online geld verdienen

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Die euroclix site's en bende is alemaal rommel. Waarom zou je links per 1000 hits voor 10 cent gaan promoten :P !!!


    Ken je nog beter neobux uit probeeren of , zideo.nl Goede video's leveren geld op !


    Mocht je je via mijn link willen aanmelden bij neobux dan moet je even een mail stuuren je word zowiezow refferal van iemand dus kan net zo goed mij hihi !!!


    Je moet gewoon een paar dagen klikken, en met dat geld refferals kopen. Als je boven de 200 komt dan krijg je al 3 euro per dag ongeveer.

  • Dat valt nog wel tegen youtube partner kost ook geld he volgens mij iets van 50 per maand als ik het goed heb , dus je moet dan ook maar weer net een video vinden die niet al op youtube staat :)

  • Dan nog gaat het om unieke video's dus zelf gemaakt, Om leuke grappige video's zelf te maken ben je nog wel even bezig. Bovendien kan je echt aleen goed verdienen als je iets weet waar veel kijkers op af komen. Dat is aan jou de keuze ik houd het mooi bij http://www.zideo.nl !!! :D !


    En wat zijn de verdiensten bij youtube ? !

  • scarface youtube partner is gratis en je verdient per getoonde commercial en je krijgt er een bonus bij als iemand 'per ongeluk' klikt op de advertentie. Verdiensten variëren en met youtube heb je een grotere kans aangezien zideo bij lange na niet zo groot is als youtube. Bovendie ik heb een video gezien met 1900 views op zideo dat was het hoogst volgensmij op youtube zou die in de duizenden zitten of misschien wel miljoenen.

  • Mwah niet het hoogste hoor daar is het hoogste rond de 20 k vieuws, nog weinig maar ik wist niet dat je gratis bij youtube kon aanmelden dus ik zal het zo even uitzoeken en dan daarmee verder :) , lijkt me wel een stuk beter aangezien je daar ook veel meer bezoekers krijgt waar je bijvoorbeeld zelf niet heb voor gezorgd :D !

  • Mja, PTC (heel veel scam sites) en GPT sites zijn niet de ideale manier om geld te verdienen of je zou veel kopen in webwinkels dan kun je er wel een paar procent van terugverdienen maarja dat is dan ook niets extra's.


    Heb zelf zeer goede ervaringen met Moneymiljonair (al 5x uitbetaald geweest zowel paypal als op mijn bankrekening )


    Maar snel je geld ermee verdienen no way, of je zou elke maand 100 refferals moeten scoren.



    Ik weet een paar zeer goede manieren, maar dan moet je er wel een xxxx budget voor hebben en veel vrije tijd (die je sowieso zult hebben na de eerste paycheck :P )
    Maar die geef ik niet prijs ;)


    Snel geld verdienen, gaat niet, misschien met poker of iets dergelijks als je er goed in bent valt er wel een 100 euro per dag mee te verdienen.

  • speel je veel game's? je zou mee kunnen doen aan zo'n online game toernooi als je de prijzen hoort van fifa dan zou je daar idd een leuk zakcentje mee kunnen verdienen + een leuke tijd vulling van de dag:p

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!