Hosting haatsite

  • @Broken je krijgt automatisch je beloning ook al doe je een negatieve reactie.


    Willen jullie zeggen dat Versio slechter is dan de anderen?


    == Ik zelf heb paar hostings ervoor gehad en die deugden niet, enigste wat echt goed was was de support. Altijd een mooi praatje, maar of je betaalde veel of je kreeg weinig of slecht service.

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Hoe kun je een negatieve reactie plaatsen als je zojuist hosting hebt afgenomen ;) Verder is dat natuurlijk veel minder aannemelijk. Je krijgt gratis geld. Dan ga je niet zo snel iets negatiefs neerzetten.


    Verder weet ik niet of Versio slecht of goed is. Ik kijk naar wat men zegt. Ik zie zowel berichten als dat het zeer slecht is als heel goed. Een goede host heeft natuurlijk een monotone verhaal van goede kwaliteit en mogelijk af en toe wat slechts. Maar dat is niet zo bij Versio. Daarom komt dus het censuur en betalen voor recensies.


    En dat klopt precies Malik. Meer betalen en goeie support, of minder betalen en weinig of slechte service :)


    Heb nu ook een VPS ergens, weet nu wel dat volgend jaar maar even iets meer moet uitgeven voor betere kwaliteit :) Al zodoende leert men.

  • Citaat van Guitar

    *kuch* *kuch* Sitedeals *kuch*


    Guitar, sitedeals is wel een ander niveau dan hier op CP, daar ligt het niveau namelijk veel en veel hoger.


    Citaat van scarface

    Omdat een server eruit licht is het meteen een wereld verhaal ?
    Bij versio heb ik nergens last van en hun zijn gewoon de beste vind ik dan.


    scarface, het was niet 1 server maar 80/85% van hun servers waren down. En dit probleem is niet 1 malig, maar komt wel vaker voor, zo ook konden vandaag sommige mensen hun site niet bereiken.

  • Wat ik zoiezo wel grappig vind,


    Je gaat lopen zeuren dat je maar 1 domein kan toevoegen.


    KIJK JE FACTUUR EN JE ORDERS!!


    DAAR STAAT DAT IN!.


    Ik snap echt niet waarom je daar niet naar gekeken hebt.
    De hoster doet niks fout. Je vraagt waarschijnlijk hosting aan voor een bedrag van 15 euro op jaarbasis.
    Dat is praktisch niks. Dan kan je ook geen top kwaliteit verwachten hoor...

    Hosting Network Services. Special Firewalled hosting for crime games.
    ******
    Msn:** Stuur maar PM.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!