Portfolio

  • http://www.deindehouwer.be


    Graag had ik jullie mening gehad over het design.


    Toelichting:


    Het design is in een HTML5 geschreven en maakt gebruik van een plug-in genaamd Roots. Het theme is ook volledig ingebouwd in Wordpress, dus alles is aan te passen.


    Liefst raten volgens dit sjabloon:


    PHP
    [b]Rating:[/b] 1/10
    [b]Pluspunten:[/b] (duidelijke toelichting)
    [b]Minpunten:[/b] (duidelijke toelichting)
    [b]Geschatte waarde:[/b] (rekening houden met het wordpress theme)


    Thanks

  • Rating: 6/10
    Pluspunten: Blauw / grijs / donker grijs is mooi samen.
    Minpunten: Er valt niet veel te zien.
    Geschatte waarde: 140 - 170 (Als wordpress waarde heeft anders 20)

  • Rating: 5/10
    Pluspunten: Simpel, veel witte vlakken.
    Minpunten: Het is een erg saaie layout. Ik zou als ik puur op layout je als mijn toekomste designer (bij wijze van) zou moeten kiezen zou je het niet worden. Gewoon erg leeg erg saai. Niet echt aantrekkelijk voor klanten.
    Geschatte waarde: 15

  • Dein tja je vraagt wat de geschatte waarde is. Dit is in mijn opinie niet hoog. Zeker niet voor een wordpress site denk dat heel veel mensen zn soort layout kunnen maken dus hij is erg laag dan.

  • Creativ3 jou geschatte waarde is beroerd, zoals ik zeg missen er nog wat afbeeldingen in wordpress zit een portfolio functie ingebakken voor deze layout die moet ik nog aanvullen, contact is ook design voor opgesteld alleen moet ik de plug-in er nog voor installeren.


    Laat jij maar eens een layout in wordpress zetten met html5 dan weet je wat de waarde daarvan is ;)


    Nillas


    Het maakt gebruik van roots het is geen gratis theme.

  • Dein nee sorry ik zit al langer in designs als vandaag. Denk ook dat ik een beter oordeel hierover kan geven als je wilt. Dat je dit bestempeld met "beroerd" geeft eerder aan dat je het misschien niet leuk vind. Niet over mijn mening, en denk niet dat je over mijn mening kan discussiëren. Als je hier niet tegen kan moet je hem niet laten checken. Ik check wat er nu staat aan site. Kan niet checken aan welke images nog moet komen.


    En ik hoef niet de uitdaging om een wordpress site te maken dat heb ik namelijk al vaak genoeg gedaan. Ook een keer heel lang geleden gratis voor jou voor een project waar je voor bent weggelopen. Meer hoef ik er niet over te zeggen.

  • Citaat van Malik

    @Creativ het is idd een easy layout. Maar wordpress laten slicen kost heel wat centjes.


    Hij vraagt je mening over de design en die is aardig simpel en kaal wat mij betreft niet echt veel zou opleveren (als design alleen) en zoals Creativ zei, je kan inderdaad geen mening of waarddeschatting geven over plaatjes die er nog niet eens zijn wel komen, maar niet zijn^^


    Toch leuk begin, maar mag nog een heleboel bij :p

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

  • Rating: 6,5/10
    Pluspunten: Lekker modern en clean
    Minpunten: Hij is nu vrijwel leeg, maar zoals ik heb gelezen ga je daar nog wat aan doen ;). Ik vind de hover in het header menu helemaal niks. Misschien is het een idee om die afscheidingsstrepen bij elk menu item toe te passen en niet alleen als hover en current te gebruiken.
    Geschatte waarde: 150,00 als hij echt helemaal af is.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!