website of programma

  • weet iemand een website of programma waar je, je eigen vragen en antwoorden kan invullen.. en dat je het dus kan leren/oefenen door telkens de antwoord te geven en als het fout is, dat het je telkens opnieuw wordt gevraagd tot je alles 100% goed hebt zoiets als WRTS als iemand dat kent (dat wordt gebruikt om engelse zinnen te leren) maar ik krijg dus vragen dat je dingen moet aanvinken^^ en niet typen :p dus kent iemand zoon website of programma :$ zou geweldig zijn.. ik moet voor een examen trainen (xD) en ben zoo zenuwachtig........

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

  • wrts had ik all genoemd, woordjesleren moet je invullen maar zoals ik zei heb ik zoiets nodig maar dan dat ik de antwoorden kan aanvinken, en dat de website/programma dan checkt of het goed is.. ik ga nu even teach2000 downloaden.. die zag ik op die woordjesleren.nl staan .. misschien heeft die meer opties :p

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 23.01.12 23:36:19:
    WERKT :D met meerkeuze vragen (L) niet super maar het lukt er vast mee thx :p als mensen nog andere websites weten laat het maar weten :) het kan altijd beter (xD)

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

  • all gezegd? :P en eigenlijk bij de vorige reactie zei ik ookal wat over wrts :p ff dat jullie het weten XD maar dingen herhalen helpt niet echt :) en ja die programma ben ik aan het proberen maar als je anderen kent laat het me weten :)

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

  • lol hier kan slotje op, ik dacht dat er al een slotje op zat maarja :slotje::slotje::slotje: teach2000 is een perfect programma.

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!